2021-04-16, 23:05
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
För övrigt anser jag att Joels fucking julpyjamas bör förstöras.

Brännas på bål skall den 🤢
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hur stort i diameter är en Megalodons rövhål?

Det är bara kameran i toalettskålen som vet. Jag antar något perverterat as i produktionen lätt satt dit en extra kamera med god insyn.
Men om du tänker dig diametern av ett svart hål i rymden, det kanske förklarar lite av vad det är vi har att göra med.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Han lockar fram deras sämsta sidor de gjort allt för att dölja de senaste 50+ dagarna

Exakt!
Nästlar sig in och smajlar för att sedan hitta de svaga punkterna och trycka på dessa. Hade han inte brutit ihop så fort något går emot honom, så hade han haft starka sociopatiska drag. Dock "spelar han spelet" bra. Vete fasen om han kommer att sitta nominerad ens de kommande 3 veckorna. En slipad jävel. Till och med tänderna är slipade förfan...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror hon kommer lämna snar tyvärr

mange, var inte orolig hon kommer inte lämna 👍👍👍
2021-04-16, 23:06
Medlem
Rudiebois avatar
Helvete vad Megalodon flåsade, när hon såg matskålen. Hoppas hon inte sätter knäckemackan i vrångstrupen.
Man hör den tunga andningen genom allt skrik och gap.
Har hon inte fått äta innan? Har nämligen inte följt BB idag.
2021-04-16, 23:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
För övrigt anser jag att Joels fucking julpyjamas bör förstöras.
Du har en poäng. ☝️
2021-04-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Pissat i poolen - Coola Kids

Vill ju inte ha Ponnes remix utan originalet...innan det blev pissat i poolen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tanja kommer sitta i final och jag personligen hade önskat att Tjackie kommit in redan vecka ett till huset, så hon hade fått blomma ut naturligt.
Nu känns hon bara otroligt malplacerad - tack vare dom andra pryda jävlarna.

Jo men å andra sidan är det fler som kommit in efter och inte haft dessa problem.
Problemet med Jackie är att hon saknar fingertoppskänsla och går bara "på" i tid och otid med konstiga utbrott, hon skada iofs foten men den veckan låg hon bara och sov tills hon blev immun eller fick alkohol i sig. Hon har väldiga humör svängningar och varför hon är sur eller off ikväll har jag ingen aning om men de gör ju inte att hon fiskar in några extra röster direkt
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Sant. Dem bara väntade på att bli serverade Sir Vääs skitsnack. Noll kritiskt tänkande och noll filter. De VILLE höra skit om Tanja för att kunna bli av med henne.
Noll karaktär och ryggrad har dom råttorna som tillåter sig ledas av ormen.

Spot on käre Paladin! De blev jätteglada att bli serverade anledningar till att hata på Tanja för att hon är populär, bäst och finast.
Medlem
icons avatar
Hahaha, vad pysslar kameramänniskan med?
2021-04-16, 23:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Exakt!
Nästlar sig in och smajlar för att sedan hitta de svaga punkterna och trycka på dessa. Hade han inte brutit ihop så fort något går emot honom, så hade han haft starka sociopatiska drag. Dock "spelar han spelet" bra. Vete fasen om han kommer att sitta nominerad ens de kommande 3 veckorna. En slipad jävel. Till och med tänderna är slipade förfan...

Haha en sociopat måste ha bländvita tänder att lura sina offer med förstås.. Ja han är hal som en ål. Dock tror jag att de därinne kommer tröttna snart om han inte drar ner på offerkofteriet.
2021-04-16, 23:09
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Efter mitt jagande av "pissa i poolen" (originalet) - låten trillade jag in på YouTube och hörde Ponnes version... Så skrattretande att Nardos helt 100% tror att det är henne man hör skrika "pissa inte iiiii Pooooolen" när det i själva verket är Julias röst som mixats in.

Nej men det ÄR ju Nardos som han samplat in, när hon skrek "pissa INTE i POOOOLEN". Såg även Ponne efterfråga var han kunde hitta det klippet. (Julia är med senare och frågar tillsammans med Katti och Tess "Har du pissat i poolen?")

I huset har de inte hört färdiga versionen dock. Hörde Ponne säga att han skickade in en demo till BB först och det är den de fortfarande spelar, även om han flera gånger skickat den färdiga versionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in