2021-04-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Heller ikke her er påstanden som brukeren skrev. Folk må bli mer nøyaktig i sine formuleringer. Enkelt og greit...

Jo her må du lese igjen for det står tydelig i artiklen.
Citera
2021-04-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ville han endret profilbildet sitt på facebook to ganger den 31 oktober 2018 hvis han var medskyldig ? Er vel best å være helt som til vanlig, hvis du ikke vil ha opperksomhet rundt deg selv. Noe RU så til de grader fikk på grunn av denne endringen på facebook samme dag som AEH forsvant.

Ja jeg tror noe av dette peker mot skyld. Hva annet peker mot uskyld?
Citera
2021-04-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Følg med nå. Når politiet svarer GM, har de sikkert overvåkning på TH og RH for å se om de svarer. Med andre ord er det noen andre som svarer og er GM. Og hvorfor tror du ikke GM ikke ville ha penger ? Når politiet sa de ville betale innen syv dager, ventet han syv dager og reagerte den åttende dagen fordi han ikke fikk penger. Når han til slutt fikk penger, forsvant han fordi målet var nådd.
Klart att TH är bevakad dygnet runt, han kan inte fylla i en tipskupong utan att polisen vet om detta. Detta gör att man på mycket goda grunder kan anse att andra personer än TH är inblandade i fallet eller helt själv utfört ogärningen.
Citera
2021-04-16, 21:15
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Jo her må du lese igjen for det står tydelig i artiklen.
Lykke til hvis du finner påstanden til Alsagio om at politiet kan bevise at AEH ble drept i denne artikkelen..
Senast redigerad av Legokatt 2021-04-16 kl. 21:25.
Citera
2021-04-16, 21:40
Medlem
Jeg jobber på mat butikk vi lærer å bruke system! Når jeg fyller på med melk og rømme så må de settes rett,ellers blir det dårlig. Jeg er veldig opptatt av og sette riktig! Sjefen sier vi kan forfremmes,jeg har ikke fått selv om rekkene mine er bra!! Hvis Tom Hagen kan bli rik av å ha orden kan jeg! Men jeg tror han er skyldig. Du ser det på han!
Citera
2021-04-16, 22:13
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ingen annan en GM vet säkert...
Men även i dessa gamla länkar som är det förste jag hittade på en enkel snabbsökning på min vän google så är det klart vad huvudteorin til polisen är...
Inte GG utan mord i hemmet, så då är GG-teorin närmare spam än mord i hemmet...

ABCnyheter oppdatert 23 mai 2020 :
En av politiets hovedteorier er at Anne-Elisabeth Hagen ble tatt av dage 31. oktober 2018 i sitt hjem i Sloraveien på Fjellhamar i Lørenskog, og deretter tatt med til ukjent sted av en eller flere gjerningspersoner.
Link : https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2020/05/22/195679225/politiet-mistenker-at-anne-elisabeth-hagen-ble-kvalt

Nettavisen oppdatert 12 juni 2020 :
De skal også ha funnet biologiske spor som kan knyttes til kvelning. Politiet ønsker ikke å kommentere dødsårsaken.
Link : https://www.nettavisen.no/nyheter/nye-opplysninger-politiet-fant-minst-to-klesplagg-fra-anne-elisabeth-pa-badet-der-de-mener-hun-ble-d rept/s/12-95-3423980411
Lille nøtt
Et spor er bare et spor. Det kan søkes på nettet om eldre kriminalsaker og det kan leses hva ulike spor tyder på. Det var faktisk du som skrev om det her en gang. Spor kan fakes. Så enkelt er det.

Å hevde at GG -hypotesen er spam er som å hevde at kvadratroten av 9 = 3 er spam
Den hypotesen går "matematatisk" opp.

Hypotesen basert på kun 1 brikke.

1. Vaskebøtta var borte

Total sett: (som et dikt)

Husarbeid var del av motivet
til at AEH var lei av livet
Derfor vasket hun seg ut
av S4 med en vaskeklut

Men det var ikke hun som skrev
det mystiske trusselbrev
Kunne det være Skansen?
eller var det..

God natt
Citera
2021-04-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
det mystiske trusselbrev
Kunne det være Skansen?
eller var det..

God natt

Fridtjof Nansen?
Senast redigerad av Rvp2020 2021-04-16 kl. 22:19. Anledning: Skrivefeil
Citera
2021-04-16, 22:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Lille nøtt
Et spor er bare et spor. Det kan søkes på nettet om eldre kriminalsaker og det kan leses hva ulike spor tyder på. Det var faktisk du som skrev om det her en gang. Spor kan fakes. Så enkelt er det.

Å hevde at GG -hypotesen er spam er som å hevde at kvadratroten av 9 = 3 er spam
Den hypotesen går "matematatisk" opp.

Hypotesen basert på kun 1 brikke.

1. Vaskebøtta var borte

Total sett: (som et dikt)

Husarbeid var del av motivet
til at AEH var lei av livet
Derfor vasket hun seg ut
av S4 med en vaskeklut

det mystiske trusselbrev
Kunne det være Skansen?
eller var det..

God natt

först och främst kan du läsa mitt nick på ny, det har aldrig funnits ett "Ø" i det...
För det andra hävdar jag inte nu att GG-hypotesen är spam, bara närmare en ett mord i hemmet...
oavsett vad det är kvadratroten till eller inte så är det spam eftersom det har nada med tråden att göra och det borde du förstå....
Citera
2021-04-16, 22:38
Medlem
En enkel fråga. Finns det inget norskt forum för vidare diskussioner?
Citera
2021-04-16, 22:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
En enkel fråga. Finns det inget norskt forum för vidare diskussioner?

inte så bra som flashback
Citera
2021-04-16, 22:51
Medlem
Det är bara trevligt med at det skrivs på norska. Vi i norden behöver hålla ihop och försöka förstå varandra även fast et fåtal ord skiljer. Oftast är det bara stavning som skiljer
Citera
2021-04-16, 23:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Det är bara trevligt med at det skrivs på norska. Vi i norden behöver hålla ihop och försöka förstå varandra även fast et fåtal ord skiljer. Oftast är det bara stavning som skiljer

helt enig med deg, forstår en inte helt hva andra skriver så är det lov att fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in