2021-04-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Vet ni varför Mergim inte är rolig? För han STÄNDIG säger "Jag fattar inte varför jah är rolig, jag bara säger saker och folk skrattar" SNÄLLA mergim du vet att du är "Rolig" (Han är inte det men de i huset definerar det som de)

Nardos däremt kan få mig och skratta då och då för hon är verkligen omedveten om sina skämt eller klockrena svar ibland
Tror hon kommer lämna snart tyvärr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var ju ett litet helvete när man skulle spela in på kassett från trackslistan fick ju sitta och vänta hela dagen på 2unlimited hehe

Hahaha känner igen det. Tryck på paus...rec...stop... rec... väääänta...
Värsta var när de avbröt o började prata mitt i låten
Senast redigerad av lapetitepois 2021-04-16 kl. 22:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Bra fredagsdrag! 22.30
JAAA NU HÄNDER DET... NOT...
Medlem
Paladins avatar
Grillningen är klar. Ölen slut och en än gång hittar jag in till denna fantastiska tråd.

Något extraordinärt som hänt senaste timmarna? Hur gick det med att "utmana adeln?
2021-04-16, 22:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Åh, att de inte fått vila på hela dagen. Hur klarar de av ett fulltids jobb på utsidan? Kan det verkligen vara så utmattande att vara därinne? Säkerligen, samma människor 24/7 ingen direkt stimulans... jobbigt för dem stackars små liven.

Jag hörde när nardos sa till pedram att hon var sååå slut för att hon inte fått sova på dagen. Och hon var helt slut i kroppen och ont i nacken för att hon varit igång sedan imorse (dom gick upp 09:30) ända till nu....
Men snälla? Vad har dom gjort? Hushållssysslor? Lagat mat, tvättat lakan och diskat typ...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Mm misstänksamt faktiskt.

Inte för att jag tror att det kommer bli nåt mellan Adrian och Madde men Emelie är väldigt noga med att aldrig låta dem vara själva i ett rum har jag märkt.. Så definitivt är det något som stör henne där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu kan ni snart sluta att hata på Nardos. Tror hon kommer lämna snart

Nej vill gärna ha källa på varöf rdu tror det? Bardos måste vara top 5 iaf. Orkar inte kolla på lufthångel med jutidh och alla som är glada 24/7.

Vill se Nardos, Simon, Emelie, Tanja och ... (okej vill ba ha kvar de 5)
2021-04-16, 22:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+1.

Är det här tröttaste festen i mannaminne?

Ja men det känns som att de gör vadsomhelst bara de får in enheter med alkohol och det är väl endast skonken som kan utveckla drama och konflikter. För mig är det ju dessvärre som att titta på Leif Loket Olssons stillbild en hel kväll!

Under all kritik!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gruppen ser tyvärr inte genom hans skådespeleri, han är riktigt bra på att få gruppen att tycka synd om honom. Han gav alla skuldkänslor efter att ha blivit blockerad så inte en enda person vågade nominera honom.

Fattar inte varför de går på det... svaga individer. Själv hade jag blivit förbannad och ilsknominerat honom med 2 p
Medlem
Citat:
Hahaha känner igen det. Tryck på paus...play...paus....väääänta...
Värsta var när de avbrött o började prata mitt i låten
Vilket hände heeeela tiden! Och på Eldorado lyssnade jag på kvällarna.
2021-04-16, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker de lägger sina poäng rätt osmart för det bästa är väl att se till att de som är starka blir nominerade först? Jag hade t.ex inte lagt poäng på Jackie då jag har större chans mot henne senare. De som är starka i tävlingar och tittarmässigt sätter man mot varandra för då åker åtminstonde en av dom. De största hoten men förstår de tänker på hur de klickar med varandra också men börjar ju dra ihop sig.

Du har helt rätt😉 Men de tänker med känslorna där inne . Så klart att värsta spelaren skulle nominera de största hoten. Men sen är det ju också en annan aspekt de har säkert olika tankar om vilka som är hot etc. Den enda de verkar vara överens om är Tanja typ. De flesta ser att hon kommer sitta i en final.
2021-04-16, 22:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Grillningen är klar. Ölen slut och en än gång hittar jag in till denna fantastiska tråd.

Något extraordinärt som hänt senaste timmarna? Hur gick det med att "utmana adeln?

Madde utmanade mergim och Madde förlorade.
Emelie utmanade Judith och Emelie vann.

Sen spelade det ingen roll eftersom tjänarna blev lediga och fick festa med adeln iaf
Senast redigerad av lillaflippen 2021-04-16 kl. 22:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in