2021-04-16, 22:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Har dom ens fått veta vem som nominerat vem i denna fattiga säsong? Själv kommer man säga upp smörjan i god tid. Har en magkänsla att något spännande kommer hända ifall jag säger upp den redan nu (önsketänkande)..
Nej, inget sånt har avslöjats av BB, men det kanske kommer. Fattar önsketänkandet... varför skulle man annars fortsätta kolla Skönt att man inte är ensam om eländet iallafall utan det finns andra BB-junkies här.
2021-04-16, 22:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu kan ni snart sluta att hata på Nardos. Tror hon kommer lämna snart

Då får du hålla lågan brinnande då med ditt hat för Tanja..
2021-04-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ice Ice baby lyssnade jag på imorse i bilen 😁
det var ju ett litet helvete när man skulle spela in på kassett från trackslistan fick ju sitta och vänta hela dagen på 2unlimited hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker det verkar som att Surelie verkligen inte vill att Madrian ska få vara ifred. Hon är säkert fortfarande intresserad av Adrian fast hon inte vågar säga det. Nu ska hon vara med och sminka Adrian också som han bad Madde göra.

Mm misstänksamt faktiskt.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har någon variant av cmore sport, fick bb på köpet då, så jag behåller det då det inte är någon merkostnad mot vad jag redan har
Då behöver du bara ta ställning till om det är värt din tid
Medlem
burialhexs avatar
Bra fredagsdrag! 22.30
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker de lägger sina poäng rätt osmart för det bästa är väl att se till att de som är starka blir nominerade först? Jag hade t.ex inte lagt poäng på Jackie då jag har större chans mot henne senare. De som är starka i tävlingar och tittarmässigt sätter man mot varandra för då åker åtminstonde en av dom. De största hoten men förstår de tänker på hur de klickar med varandra också men börjar ju dra ihop sig.
Medlem
Ja bögrim. DU är så självuppoffrande och natural born kamratstödjare
2021-04-16, 22:27
Medlem
Citat:
Tycker det är konstigt att de inte hela gruppen har gått samman mot honom ännu. Riktigt vidrigt har han betett sig på alla sätt, men de fortsätter slicka röv och smöra för honom.

Gruppen ser tyvärr inte genom hans skådespeleri, han är riktigt bra på att få gruppen att tycka synd om honom. Han gav alla skuldkänslor efter att ha blivit blockerad så inte en enda person vågade nominera honom.
Medlem
Citat:
Då får du hålla lågan brinnande då med ditt hat för Tanja..
När Nardos lämnar så sluta r jag kolla.
Medlem
Vet ni varför Mergim inte är rolig? För han STÄNDIG säger "Jag fattar inte varför jah är rolig, jag bara säger saker och folk skrattar" SNÄLLA mergim du vet att du är "Rolig" (Han är inte det men de i huset definerar det som de)

Nardos däremt kan få mig och skratta då och då för hon är verkligen omedveten om sina skämt eller klockrena svar ibland
2021-04-16, 22:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var ju ett litet helvete när man skulle spela in på kassett från trackslistan fick ju sitta och vänta hela dagen på 2unlimited hehe
Haha! Den känslan att sitta och vänta beredd med rec tills rätt låt kom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in