2021-04-16, 22:18
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja just det, det var ju BAL idag. Är det här balfesten?! Vad med detta kan man förknippa med en bal?

Som vanligt gör BB allt halvhjärtat och löper inte linan ut, så det var väl "bal" i ca 30 min innan tjänstefolket blev lediga och det var dags att pissa i poolen igen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Lite paff på maddes val , då hon har sagt flera gånger att hon gillar Dennis hängde mycket ihop på general veckan

Frågan är ju hur många som röstat på Mergim istället om han inte blockats från immunitetstävlingen och sedan gått bananas i huset hela dagen efter det.
Tror tyvärr den blocken leder till att Madde åker på måndag då alla verkar ha guldfiskminne och nu gillar Jackie för att hon haft det tungt ett par dagar och helt glömt hur fel och otrevlig hon varit sedan dagen hon kom in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergim är en person som måste ta sitt ansvar för sitt beteende och se sin egen del i varför folk inte orkar med att umgås med honom. Om detta är ett inlärt beteende så går det också att brösta det och börja om på nytt. Tyvärr vägrar han ju att inse att det är han som är grunden till konflikter då han inte vill höra andras åsikter eller kritik. Det han inte heller verkar fatta är att det syns så tydligt i tv rutan hur otroligt rätt vi hade redan förra året om Mergim.
Svårt för de andra när de kastar in en av de mest lynniga personerna i BB:s historia och bli tvungna att vara i ett hus med en sådan labil individ 24/7 och för att hålla det så lugnt som möjligt så låter de honom hållas.

Skulle vara intressant att se vad som hände om någon gick emot Mergim när han blir så och hur långt han går med sina agressions utbrott? Tror inte vi har sett allt från honom. Han är och kommer nog tyvärr fortsätta vara en översittare. Måste vara något oerhört komplext problem när en person trots tv kameror fortsätter sitt obehagliga beteende.
+1.

Är det här tröttaste festen i mannaminne?
2021-04-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Erbjöd Adrian just Tanja brosk från kycklingen? Men Pedram ville ha det? Jag hoppas jag hörde fel, vem fan äter brosk?

Många människor , ska tydligen vara bra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ormig Mergim är alltså.. Han hade tydligen sagt till Madde innan duellen : "Det är lugnt jag behöver inte festa ikväll" som att han skulle lägga sig sen hade han gått all in ändå. Förstår att Madde blev irriterad. Han dricker ju fan inte ens nu because ramadan

Som sagt, Mergim är den absolut sista människan man ska lita på! Hoppas dom där inne inser detta snart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Du och Mange hade varit ett jävla par tror jag

Va? 🤣🤣 Helt ärligt gillar människor som föds med sin skönhet , gillar inte fejk. Antingen är du vacker eller inte typ.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ice Ice baby lyssnade jag på imorse i bilen 😁

Utbildade mig 91, ville väl vara hipp och ha lite CD på studentummet när det var fest 🤪
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag får ett illamående när deras "fester" sätter igång. Nästan ångest.
Kan dom inte dra in några gamla deltagare från förra året och deltagare från det här året och sätta dom i karantän redan nu och köra en rejäl jävla brakfest med vodka om cirka 2 veckor. Bara en tanke..
Men snart är det försent även för den önskedrömmen.
Detta är så fattigt, jag förstår inte hur jag orkar.

Haha bra där!
Näe vem orkar. Jag sa upp c more i veckan. Ska mycket till, nåt i stil med det du beskriver t ex, för att jag ska hoppa på´t igen.
2021-04-16, 22:20
Medlem
Rudiebois avatar
Ursprungligen postat av allanmadsen
Judith - 2p Jaqueline
Nardos - 2p Dennis
Emelie - 2p Tanja
Joel - 2p Jaqueline
Pedram - 2p Jaqueline
Simon - 2p Jaqueline
Tanja - 2p Nardos
Adrian - 2p Jaqueline
Madelene - 2p Dennis
Jaqueline - 2p Dennis
Dennis - 2p Jaqueline
Mergim - 2p Dennis
Dennis & Emelie - Tanja

Den enda som tänkte smart där är Emelie.
Det måste jag ändå ge henne.
Dock kommer hon få Tanja fans att koka och därmed minskar hennes chanser till vinsten
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vill väl ha Emelie för sig själva , Nardos va ju svartsjuk igår när Madde prata med henne
Kan absolut vara så. Kanske i kombo med att det inte är helt kul med ett hånglande/ sexande par i sängen brevid.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
BB måste menat bal, som i höbal...? Så kan de i bruna jutesäckar ha nått att sova på i poolrummet. FREDAGSSKOJ a'la BB. Vad skulle det annars kunna va...🙄 SÅ välldigt dåligt i år så jag fattar inte varför jag glor på skiten. 🤬

Är det därför Nardos tappat aptiten? Hon är ju allergisk mot hö!
2021-04-16, 22:21
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Näe vem orkar. Jag sa upp c more i veckan. Ska mycket till, nåt i stil med det du beskriver t ex, för att jag ska hoppa på´t igen.

Har dom ens fått veta vem som nominerat vem i denna fattiga säsong? Själv kommer man säga upp smörjan i god tid. Har en magkänsla att något spännande kommer hända ifall jag säger upp den redan nu (önsketänkande)..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in