2021-04-16, 22:15
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jo och jag var så nöjd med att kanske slippa det ikväll. Hann vara glad över det ca en halvtimme
Den här säsongen är som "måndag hela veckan.." Samma trötta fest om och om igen på repeat
Hade varit guld med vissa bänkade som publik medan andra fick festa loss men nä, alla ska få vara med

Jag får ett illamående när deras "fester" sätter igång. Nästan ångest.
Kan dom inte dra in några gamla deltagare från förra året och deltagare från det här året och sätta dom i karantän redan nu och köra en rejäl jävla brakfest med vodka om cirka 2 veckor. Bara en tanke..
Men snart är det försent även för den önskedrömmen.
Detta är så fattigt, jag förstår inte hur jag orkar.

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
johodu jag har inte spottat i glaset direkt i mina dagar men det är väl bara att erkänna att man börjar bli äldre, fick ligga med en blöt kall handduk på pannan hela långfredagen

Haha bra där!
2021-04-16, 22:16
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nardos är så snygg
Detta är första festen hon ser bra ut. Hon passar verkligen i slavkläder.

Undrar varför?
Medlem
Åh, att de inte fått vila på hela dagen. Hur klarar de av ett fulltids jobb på utsidan? Kan det verkligen vara så utmattande att vara därinne? Säkerligen, samma människor 24/7 ingen direkt stimulans... jobbigt för dem stackars små liven.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Lite paff på maddes val , då hon har sagt flera gånger att hon gillar Dennis hängde mycket ihop på general veckan

Inte ett dugg paff hon tänker helt strategiskt 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Håller med hon är naturligt vacker och blir riktigt snygg när hon fixar till sig . Naturlig skönhet vinner i alla lägen.

Botox och silicon, fejkläppar , fejkhår så osexigt Antingen föds du med bra gener eller inte. Just saying. Det är krassa sanningen🤣

Du och Mange hade varit ett jävla par tror jag
2021-04-16, 22:17
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har inga snälla tankar om henne alls. Jag tror hon ser sin chans till att locka ner folk i poolen och nu har en "anledning" till att göra det.
Så olustigt beteende. Försöket att tänka snällt misslyckades direkt.
Medlem
Ridnes avatar
Ormig Mergim är alltså.. Han hade tydligen sagt till Madde innan duellen : "Det är lugnt jag behöver inte festa ikväll" som att han skulle lägga sig sen hade han gått all in ändå. Förstår att Madde blev irriterad. Han dricker ju fan inte ens nu because ramadan
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
På 1:91 var det bl.a

Release me - Wilson Phillips
Ice Ice Baby - Vanilla Ice
Suicide Blonde - INXS

+ några till, dock ingen svensk låt

Ice Ice baby lyssnade jag på imorse i bilen 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Både Madde och Nardos lägger sina 2r på rumskompisen Dennis. Det var lite otippat.

Vill väl ha Emelie för sig själva , Nardos va ju svartsjuk igår när Madde prata med henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja just det, det var ju BAL idag. Är det här balfesten?! Vad med detta kan man förknippa med en bal?
BB måste menat bal, som i höbal...? Så kan de i bruna jutesäckar ha nått att sova på i poolrummet. FREDAGSSKOJ a'la BB. Vad skulle det annars kunna va...🙄 SÅ välldigt dåligt i år så jag fattar inte varför jag glor på skiten. 🤬
2021-04-16, 22:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Lite paff på maddes val , då hon har sagt flera gånger att hon gillar Dennis hängde mycket ihop på general veckan
Madde vill inta åka ut och lämna Adrian. Jag antar att hon tror att hon kan ta Dennis lätt i en omröstning.
2021-04-16, 22:18
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Du och Mange hade varit ett jävla par tror jag

Nästan en match made in heaven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem