2021-04-16, 20:49
Medlem
Tydligen helt okej att filma då tjejerna byter om.
Förutom Nardos, då vänder kameran.

Varför är det inte lika för alla?
2021-04-16, 20:53
Medlem
Är det flera som har en konstig färg på Director's cut jämfört med rummet som de filmas i?
2021-04-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja, man kan bara utgå från en själv vad hade man gjort? Personligen har jag nada problem med att säga i från eller uttrycka min åsikt är orädd och människor som Mergim skrämmer mig inte det minsta.😘 Därför gillar jag Nardos hon är rak och orädd med det sagt så kan även jag tycka att hon tar lång tid på sig att komma till poängen.🤣🤣🤣 Ad är snäll men jävligt konflikträdd vilket gör att jag tycker han är en riktig mespropp..

Vem är hon som är den enda som vågar säger emot mergim?
2021-04-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det är upp till de andra att svara upp tydligen klarar de inte av det. Jag menar att man bör se helheten och vilken typ av karaktärer det är inne i huset. Människor är olika ingen är sämre än den andra men att skylla på en person när någon inte klarar av att ta konflikten eller diskussionen det är inte rätt heller.

Menar du att människor ska behöva ”ta konflikten” när de umgås med Mergim? I rest my case...

(I normala mellanmänskliga relationer behöver konflikter inte uppstå, där är det ett ömsesidigt givande och tagande i en balanserad dynamik).
2021-04-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72

Jag kan tänka mig att dom faktiskt frågat deltagarna innan dom gick in var dom drar gränsen, och sedan "lovat" att inte filma mer än så så länge deltagarna sköter sig.
Nardos tex är betydligt prydare. Badar ju inte ens i poolen. Antar dom lovat att inte filma henne när hon byter om, är på toa mm så länge hon inte försöker några fulingar samtidigt.
2021-04-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72

Vad tror du? Nardos går in på toaletten varje gång det finns en anledning det behöver man inte vara Einstein för att fatta.
2021-04-16, 20:59
Medlem
oj vad de hade kostat på nu då
Medlem
Kollade på avsnittet så missade hur Judith blev nedgraderad kan någon tala om det för mig? Sista jag såg var att dom bytte utmanare till Mergim istället för Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag kan tänka mig att dom faktiskt frågat deltagarna innan dom gick in var dom drar gränsen, och sedan "lovat" att inte filma mer än så så länge deltagarna sköter sig.
Nardos tex är betydligt prydare. Badar ju inte ens i poolen. Antar dom lovat att inte filma henne när hon byter om, är på toa mm så länge hon inte försöker några fulingar samtidigt.

Tänkte på att Emelie öppnade garderobsdörren och vände sig mot den.
Kändes som att hon inte ville visa sina bröst.
2021-04-16, 21:00
Medlem
Tjänstefolket (och till största delen adeln) har skött det här uppdraget riktigt bra.
Inget tjafsande och griniga toner från tjänstefolket, och till allra största delen dompterande med rätt glimt från adeln.
Medlem
__Alez__s avatar
Så Madde hade ledningen över både Emelie och Nardos i omröstningen.

Sen klev det stora insta kontot som favoriserat Emelie in i leken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Kollade på avsnittet så missade hur Judith blev nedgraderad kan någon tala om det för mig? Sista jag såg var att dom bytte utmanare till Mergim istället för Judith.
hon förlorade en duell emot emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in