2021-04-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
menar du tanja?

Jo, jag tror det var hon som nämndes
2021-04-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han lurar inte han vill att hon ska fatta att det är ett spel och att hon ska börja tänka smart.😉 Han gillar henne och vill att hon ska inse att känslor etc måste läggas åt sidan i nomineringar. Hon tjatar ju om hela tiden att de hon klickar med är viktigare för henne .

Oh, THE IRONY när hon sedan är helt oförstående och bölar om hur Judith resonerar precis likadant men råkar ha Tanja som sin person.
2021-04-16, 19:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Där sjunk Dompa som en sten. Hade hoppats han hade en egen hjärna. Igår skrek han att Tanja är hans själsfrände etc etc. Pussades och kramades. Nej du Dompa. Du har visat sig vara ännu en man som tänker med kuken.
Han har varit mycket i hennes närhet idag med och kallar henne sin tvilling och en av de han kommit närmast. Kompenserar dåligt samvete tro.
2021-04-16, 19:25
Medlem
Citat:
Nä , håller inte med du kan ha social kompetens men ändå kunna ta konflikter , hon är konflikträdd.
ja ok då är jag med.
2021-04-16, 19:25
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Erbjöd Adrian just Tanja brosk från kycklingen? Men Pedram ville ha det? Jag hoppas jag hörde fel, vem fan äter brosk?

Lammgamen äter ben. Pedram nöjer sig med brosk!
2021-04-16, 19:26
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Judith - 2p Jaqueline
Nardos - 2p Dennis
Emelie - 2p Tanja
Joel - 2p Jaqueline
Pedram - 2p Jaqueline
Simon - 2p Jaqueline
Tanja - 2p Nardos
Adrian - 2p Jaqueline
Madelene - 2p Dennis
Jaqueline - 2p Dennis
Dennis - 2p Jaqueline
Mergim - 2p Dennis
Dennis & Emelie - Tanja
Lite överraskande att såväl Madde, Nardos som Mergim la sin 2:a på Dennis. Jag hade trott att de skulle följa sovrummen mer och att även deras 2r skulle gå till Jackie.
2021-04-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Där sjunk Dompa som en sten. Hade hoppats han hade en egen hjärna. Igår skrek han att Tanja är hans själsfrände etc etc. Pussades och kramades. Nej du Dompa. Du har visat sig vara ännu en man som tänker med kuken.

Nu såg jag dock att någon annan skrev att han gav sina 2p till Jackie. Det var extrapoängen de fick att dela ut tillsammans som gick till Tanja, vilket är illa även det men ja..
2021-04-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Judith - 2p Jaqueline
Nardos - 2p Dennis
Emelie - 2p Tanja
Joel - 2p Jaqueline
Pedram - 2p Jaqueline
Simon - 2p Jaqueline
Tanja - 2p Nardos
Adrian - 2p Jaqueline
Madelene - 2p Dennis
Jaqueline - 2p Dennis
Dennis - 2p Jaqueline
Mergim - 2p Dennis
Dennis & Emelie - Tanja

Snyggt! Fyller i de 1p som dom själva sagt som jag hört. Någon annan kanske minns fler

Judith - 2p Jaqueline 1p Madde
Nardos - 2p Dennis 1p Tanja
Emelie - 2p Tanja
Joel - 2p Jaqueline
Pedram - 2p Jaqueline
Simon - 2p Jaqueline
Tanja - 2p Nardos
Adrian - 2p Jaqueline
Madelene - 2p Dennis
Jaqueline - 2p Dennis
Dennis - 2p Jaqueline
Mergim - 2p Dennis 1p Madde
Dennis & Emelie - Tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Erbjöd Adrian just Tanja brosk från kycklingen? Men Pedram ville ha det? Jag hoppas jag hörde fel, vem fan äter brosk?
Har innan bara hört talas om att Anna Anka gillar det
Medlem
Citat:
Nä , håller inte med du kan ha social kompetens men ändå kunna ta konflikter , hon är konflikträdd.

Att man inte går in i en konflikt betyder inte att man är konflikträdd, men det lär väl visa sig framöver
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Lammgamen äter ben. Pedram nöjer sig med brosk!
pedram och anna anka
2021-04-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Oh, THE IRONY när hon sedan är helt oförstående och bölar om hur Judith resonerar precis likadant men råkar ha Tanja som sin person.

Hon har påtalat flera gånger att dom är nära så hon vet, grejen med Nardos är att hon vill ha ärliga svar och tycker inte att hon får det. Det är hela grejen. Hon kräver att folk ska stå upp för vad dom tycker och tänker , men det hon missar är att alla klarar inte av det . 😉😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in