2021-04-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej alla blev ju paranoida när de tre nygamla kom in igen med en massa info

Förstörde hela säsongen. Tyckte det var intressant att de blandat upp åldrarna, det blev en helt ny och spännande dynamik. Sen kom Victoria och Mergim. Jullan flöt in bra, hon tillhörde, men de andra har endast förstört.
2021-04-16, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Amen!
Jag ser mig själv hålla med Pedram nu

RESPEKT

Helt jävla dum i huvudet. "Jag förstår.. men".

JA SAMMA HÄR Tanja, visst är det kul för mig, dig, och den personen. MEN MAN GÖR INTE SÅ för det är förihevlete inte 5 personer där.
2021-04-16, 18:37
Medlem
pukkas avatar
Ska sätta mig utanför tanjas dörr och spela saxofon dygnet runt. Det är ju för härligt att folk vågar.
2021-04-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej men till Simon när Mergim försvarade Tanja men nu verkar han vilja göra tvärtom och misskreditera hennes istället att hon är helt annorlunda på utsidan osv för att försöka etsa in en annan bild av Tanja hos de andra.

Det har han sagt hela tiden att hon var ex annorlunda i PH etc. Men det där med följare har han också sagt att det är inget att lägga vikt på utan det handlar om hur man är i huset och hur tittarna uppfattar en vilket han har helt rätt i.😉
2021-04-16, 18:39
Medlem
jag vet inte vilken partybuss tanja snackar om men en grå måndag i november vill jag inte höra någons lama playlist.hepp
2021-04-16, 18:40
Medlem
burialhexs avatar
Åh va ja önskar Mergim och Adrian hade vart tjänstefolk. Ligger o sover nu tills de blir mat
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Ska sätta mig utanför tanjas dörr och spela saxofon dygnet runt. Det är ju för härligt att folk vågar.

Hhaahahahahahahahaha exakt.

Dör av garv. Hon hade väl sagt så här "Men det är ju en heeelt annan paralell?"

Eh nej. Jag kanske vill liva upp i trapphuset.

Fyfan vad arg jag blir.

Bra att Simon, Jackie och Dompa hyllade honom rätt framför henne också. Pinsamt vad dum hon är.
Medlem
icons avatar
Ni Sthlmare, håller ni med om det Tanja säger om skillnaden mellan stämningen i Gbg och Sthlm?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
SEJJA

vad har jag sagt

nu är du tillbaka på min utelista igen
kommer nominera dig nästa vecka

Vad ska jag säga, det är GT-fredag jag har massor av kärlek att ge

Om du nominerar mig, så lovar jag att ändå INTE nominera dig. Du behövs för att balansera mina tankar, du skriver så bra om varför jag inte borde gilla henne

Jag har till och med skickat in en fråga till BB, till Dompa: Tycker du att Emelie behandlar dig riktigt jävla fittigt?
Kommer säkert censureras. Jävla pissproduktion.
2021-04-16, 18:42
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja, måste dra upp helskärm för att få ljud

Kan du och alla som måste dra upp det i helskärm för att få ljud, ringa in till cmore nu och felanmäla.
Det började ju efter deras uppdatering av appen... har funkat innan. vad för mobil har du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ni Sthlmare, håller ni med om det Tanja säger om skillnaden mellan stämningen i Gbg och Sthlm?

Det är stor skillnad Göteborgare är mycket mer sköna och avslappnade😘👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
nämen då är man ju så himla go och glad så det tycker jag du ska prova.Hade emelie sagt något liknande som tanja hade hon blivit slaktad direkt härinne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in