2021-04-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Bra. Då vet jag att du försvarar män som utnyttjar kvinnor. Eftersom du gillar Dompa (dina egna ord) och då per automatik står bakom hans beteende (hotellstoryn). För gillar man någon kan den inte göra något fel tydligen.

Klart du inte har självinsikten att se hur snällt ditt beteende är. Då är det inte så konstigt att du inte förstår referensen om glashuset.

Men du kan skriva vad som helst, "du är ju en decent person". Tycker mig känna igen den ursäkten.
Utnyttjar Dompa tjejer på löpande band? Gör han det öppet i huset? Gör han det mot alla han möter där inne? Är det ett strukturellt beteende? Det är skillnad på handling och beteende. Man kan älska någon som begår en HANDLING fel utan att supporta HANDLINGEN, men älska hens overall BETEENDE/PERSONLIGHET. Du säger att du älskar Emelies "bitterhet" = beteende/personlighet, inte handling. Förstår du skillnaden? (Låt mig gissa: nej).

Nu strular du bort dig i dina försök till argument. Jag har självinsikt så jag ser mitt eget beteende, ja.

Japp! Är det något jag är så är det en decent person, för jag försvarar inte mobbare.
2021-04-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla tröttsamt att Nardos tror hon vet bäst om precis allt

Jag förstår inte att de andra låter henne hålla på som hon gör.

Dom är rädda och tassar på tå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Måste Nardos göra en hönsgård av en fjäder gällande allt. Behöver man kommentera minsta grej man stör sig på?! Vill hon verkligen att folk ska ta upp vad dem stör sig på med henne för det är nog myyyyyyyycket som hela gruppen håller inne.
Det är det som är skillnaden mellan Nardos och den fantastiska kvinnan Tanja.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
ÄLSKAR EMELIE. Och vi är många som gör det
Håller också på Emelie
2021-04-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de ventilerar lite i köket gör ni aldrig det med någon kompis eller familjemedlem.Tanja är ju som en teflonpanna inget fastnar ju på henne och hon medger ju själv att hon inte vill gå in eller skapa drama.Är hon inte lite konflikträdd då?Jag kan tycka att de blir lite för mycket hahaha tralala klackspark med tanja ibland.

Tror inte det kommit upp på samma sätt om inte Mergim tutat i Nardos att Tanja var en helt annan person i PH och på utsidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Håller också på Emelie

Då älskar jag dig också
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Håller också på Emelie
+1
2021-04-16, 18:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
ÄLSKAR EMELIE. Och vi är många som gör det
Vilka älskar henne?
Såg nu att ni var 3 iaf👍
2021-04-16, 18:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Utnyttjar Dompa tjejer på löpande band? Gör han det öppet i huset? Gör han det mot alla han möter där inne? Är det ett strukturellt beteende? Det är skillnad på handling och beteende. Man kan älska någon som begår en HANDLING fel utan att supporta HANDLINGEN, men älska hens overall BETEENDE/PERSONLIGHET. Du säger att du älskar Emelies "bitterhet" = beteende/personlighet, inte handling. Förstår du skillnaden? (Låt mig gissa: nej).

Nu strular du bort dig i dina försök till argument. Jag har självinsikt så jag ser mitt eget beteende, ja.

Japp! Är det något jag är så är det en decent person, för jag försvarar inte mobbare.

100%
2021-04-16, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror inte det kommit upp på samma sätt om inte Mergim tutat i Nardos att Tanja var en helt annan person i PH och på utsidan.
nej alla blev ju paranoida när de tre nygamla kom in igen med en massa info
2021-04-16, 18:34
Avslutad
Snälla Tanja håll bara käften. Älskar henne men det finns en gräns.

HUR är det inte egoistiskt om en jävla tomte mitt i stockholm spelar musik på högsta volym i tunnelbanan, när man PRECIS gått upp ur sin jävla säng
2021-04-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Snälla Tanja håll bara käften. Älskar henne men det finns en gräns.

HUR är det inte egoistiskt om en jävla tomte mitt i stockholm spelar musik på högsta volym i tunnelbanan, när man PRECIS gått upp ur sin jävla säng

Amen!
Jag ser mig själv hålla med Pedram nu

RESPEKT
Tanja blir alltså glad när folk sitter och snackar med folk på Facetime med högtalare på tuben

N e j
Nej
Nej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in