2021-04-16, 18:10
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Märkligt att ingen här reagerade när Joel tog dom där gula städ handskarna som dom tvättar toan med🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

Kan säga att jag INTE hade ätit ifrån den där fisken, usch!!!

EM reagerade o sa till honom. Han sa "jag har precis tvättat dom" Sen kom ju judith o såg det också men sa inget.... väldigt fegt....
2021-04-16, 18:10
Medlem
HUR kan folk rösta på madde i appen?!?! RÖSTAR på nardos nu så att Madde fuxking åker ner
2021-04-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Vet inte om det är en merit att skryta om att man tillagar potatisgratäng från grunden😂😅

Det jag menade med min kommentar är att de man JUST INTE behöver göra mer än att toppa den med LITE ost och värma den eftersom den är KLAR
Det är i mina ögon tusen gånger bättre att laga mat från grunden än att ens ifrågasätta någon som hanterar färdigköpt mat. Hur ska man veta det om man lagar mat från grunden? Madde har ju exempelvis sagt att hon lagar mat från grunden och inte köper exempelvis färdigpanerad fusk eller liknande produkter.
2021-04-16, 18:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har ni röstat i appen?
På vad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
HUR kan folk rösta på madde i appen?!?! RÖSTAR på nardos nu så att Madde fuxking åker ner

Ja , usch är så trött på Madde menlös och tråkig personlighet. Men vissa diggar det tydligen🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att gilla någon är per definition att stå bakom personens beteende. Du behöver inte uttrycka orden "jag försvarar henne" för ATT försvara henne. Ja, jag är tvungen att ifrågasätta folk som supportar en person som öppet beter sig vidrigt mot andra, ganska rimligt grepp om man är en decent person.

Näe, det är inte vad kasta sten i glashus betyder faktiskt.

Bra. Då vet jag att du försvarar män som utnyttjar kvinnor. Eftersom du gillar Dompa (dina egna ord) och då per automatik står bakom hans beteende (hotellstoryn). För gillar man någon kan den inte göra något fel tydligen.

Klart du inte har självinsikten att se hur snällt ditt beteende är. Då är det inte så konstigt att du inte förstår referensen om glashuset.

Men du kan skriva vad som helst, "du är ju en decent person". Tycker mig känna igen den ursäkten.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har ni röstat i appen?

Appropå appen. Fungerar Directors cut i appen när man klickar igång den, har ni ljud då? Eller är det tyst utan ljud. Och ni MÅSTE klicka upp den i helskärm för att få ljud?

Vill veta...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23

Röstade Nardos och Emelie.
2021-04-16, 18:13
Medlem
Nardos är en idiot, tror på allt Mergim säger till henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vinklad? Hur isf? Är du släkt/kompis med henne?
Hon är en av de värsta/hemskaste som varit med i BB.
Nu är du helt zingo, Zingo.
Bitchig mean girl är hon, men inte värst.
Medlem
Here we go again, Nardos om Tanja!!
2021-04-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Appropå appen. Fungerar Directors cut i appen när man klickar igång den, har ni ljud då? Eller är det tyst utan ljud. Och ni MÅSTE klicka upp den i helskärm för att få ljud?

Vill veta...

Japp det funkar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in