2021-04-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Det blir hon.

Vi skall Rädda folk som gillar Tanja tills den dagen Mergim sitter löst då skall han röstas ut!

Död åt Tengil!

Madde och Tanja har kommit varandra väldigt nära på sistone. Igårkväll låg de i turkosa och pratade ensamma hur länge som helst. hade skitkul och inte ett enda skitsnack! Idag gav Madde tanja en stor grattiskram när hon blev vald till Adel. Lika barn lika bäst så att säga, de ända i huset som inte snackar skit eller sprider negativ energi
Medlem
likebananass avatar
Jullans mamma har blivit bättre
Åker Kosovoaraben imorgon också
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Å Emelie nu är hon sådär skämtsamt bitter och gnällig igen, hon är en sådan humorist.

Eller hur, en sån där happy go lucky-tjej som Dompa vill ha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vinklad? Hur isf? Är du släkt/kompis med henne?
Hon är en av de värsta/hemskaste som varit med i BB.

Ja det är min syrra såklart!
Vi uppfattar alla människor på olika sätt och vår uppfattning vinklas utifrån egna erfarenheter.

Vissa gillar Nardos, andra avskyr henne. Dom två lägren kommer aldrig förstå hur den andra sidan kan tycka som dom gör.
2021-04-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu var det väl ändå Emelie vi diskuterade eller?

Har aldrig sagt att du inte får ha en annan åsikt, men att du inte tycker Emelie är elak säger tyvärr ganska mycket om dig.
Dom måste ju vara släkt. Det är helt sjukt hur hon gömmer sig bakom "jag är ärlig/sarkastisk". Hon är absolut inte ärlig. Hon väntar nästan alltid tills personen lämnat rummet ninan hon börjar snacka skit.

Ta bara igår som exempel när jackie tog en diskussion med hennne. Hennes försvar var att tänka på sin döda hund, släppa några krodiltårar och rusa därifrån. Hon kan inte ta en diskussion. Om någon i huset abra liiite hade ifrågasatt det ghon säger så hade nog alla sett vad hon är för person. uschh
2021-04-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Madde och Tanja har kommit varandra väldigt nära på sistone. Igårkväll låg de i turkosa och pratade ensamma hur länge som helst. hade skitkul och inte ett enda skitsnack! Idag gav Madde tanja en stor grattiskram när hon blev vald till Adel. Lika barn lika bäst så att säga, de ända i huset som inte snackar skit eller sprider negativ energi

Ja jag sa samma igår, de hade verkligen ett bra samtal igår och det var inte en massa name drops och skit! Hoppas också dom kan komma närmre varandra!! Vore guld
2021-04-16, 17:31
Medlem
Citat:
Han hade ju inte ens bånge, men bången vill hon ha i sig.

Jag såg inte om han hade bånge, halvbånge eller ingen alls.
Om hon vill ha bången efter en vecka så låt henne vilja det då. Hon har väl svårt att bestämma sig.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jullans mamma har blivit bättre
Åker Kosovoaraben imorgon också
Bra.
Hoppas.😎
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Han hade ju inte ens bånge, men bången vill hon ha i sig.

Japp, hennes logik
2021-04-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
vad var de nardos fick ist för tanja? missat

Pedram lyckades nästan övertyga Juddan om att välja Nardos till adel istf Tanja. Juddan kvicknade som tur var till och gick på sin magkänsla så hon valde Tanja till sist. Puh! 😊
2021-04-16, 17:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra.
Hoppas.😎
Låt oss hoppas tillsammans
2021-04-16, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu var det väl ändå Emelie vi diskuterade eller?

Har aldrig sagt att du inte får ha en annan åsikt, men att du inte tycker Emelie är elak säger tyvärr ganska mycket om dig.

Aouch! Nu blir jag butthurt av att någon på internet tror att den kan utläsa NÅGOT om mig som person bara för att vi inte har samma åsikt

Jag har inga problem med att skilja på sak och person iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in