2021-04-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Önskar jag kunde vara det ibland iaf
Jag tycker inte hon är särskilt elak. Med det inte sagt att hon aldrig är elak! Men jag håller inte med dig (och flera andra här inne) i min uppfattning om henne.
Hon är den absolut elakaste där inne, finns ingen som lägger lika mycket småkommentarer och pikar som hon. Hon försöker dölja det med "jAg äR BaRa ÄrLiG" och "SaRkAsM", och obvi lurar det folk.

Anser man inte att Emelie är elak bör man rannsaka sina egna värderingar STARKT.
2021-04-16, 17:23
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra att Joel, Nardos, Lill Vickan är kvar som tjänstefolk! Däremot skulle de graderat ner Mergim alt AD till tjänstefolk och låtit Madde bli adel.
Gissa nu likebananas vem Lill Vickan är. 33,3 % chans att du gissar rätt.👍

det skulle vara perfekt, man kan drömma
2021-04-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Kolla avsnittet när Dompa kom in, samma Dompa som hon blev knullad bara ett exempel på hennes ”bittra” sida.

Jag har sett det! Sa som sagt inte att hon aldrig är elak. Sen kan man väl ändra åsikt om folk? Jag hade inte heller velat se en snubbes bånge precis efter man träffats. Iofs hade jag inte velat se den senare heller, men det är jag det
2021-04-16, 17:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nä, bara bitter! Sen anser inte jag att Emelie är allt det du rabblar upp. Bilden av människor är ju vinklad och alla tycker vi olika
Vinklad? Hur isf? Är du släkt/kompis med henne?
Hon är en av de värsta/hemskaste som varit med i BB.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon är vidrig. En elak, bitter, skitsnackande, lismande person som totalt saknar självinsikt och vill framställa sig själv som "rak och ärlig"

Tack att du finns här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon är ett KOMISKT GENI för smart för oss lägre begåvade så därför vi inte FÖRSTÅR hennes briljanta humor
Så måste det ligga till, eftersom hon inte vinner kan hon få Hasse&Tage priset om det nu finns något sådant.
2021-04-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon är den absolut elakaste där inne, finns ingen som lägger lika mycket småkommentarer och pikar som hon. Hon försöker dölja det med "jAg äR BaRa ÄrLiG" och "SaRkAsM", och obvi lurar det folk.

Anser man inte att Emelie är elak bör man rannsaka sina egna värderingar STARKT.

Den som försöker dölja sin elakhet med att den bara är ärlig är ju definitivt Nardos!

Den som inte låter andra få ha olika åsikt än en själv bör också rannsaka sina egna värderingar STARKT.
2021-04-16, 17:26
Medlem
Jävligt grisigt mot Madde, hon sitter också löst och kunde fått bli adel. Så mycket för den familjen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Visst har hon ingen humor?! Emelie i all ära men humor har hon faktiskt inte. Även fast hon vill kalla sin bitterhet för humor.
Humor kräver någon slags distans och det har inte Emelie imo.
Nej, hon har 0% humor. Hon är lika rolig som en uppstoppad fågel (obs ej kunskapsfågeln). Hon tror att hennes bitterhet är RoLiG men hon är verkligen BARA elak och grinig, som ett barn.

Hon tror hon kan säga vad fan som helst och släta över det med "meeen jauuu skouujaa juuueee mään eengen fattauur dääe". Är det ingen som fattar när man tror själv att man är rolig SÅ ÄR DET ETT BEVIS PÅ ATT MAN INTE ÄR SÄRSKILT ROLIG.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jo det gör hon visst hon avskyr alla tjejer som kan vara konkurrenter.

Tror du är nått på spåret där...😎
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag har sett det! Sa som sagt inte att hon aldrig är elak. Sen kan man väl ändra åsikt om folk? Jag hade inte heller velat se en snubbes bånge precis efter man träffats. Iofs hade jag inte velat se den senare heller, men det är jag det
Han hade ju inte ens bånge, men bången vill hon ha i sig.
2021-04-16, 17:27
Medlem
Citat:
Den som försöker dölja sin elakhet med att den bara är ärlig är ju definitivt Nardos!

Den som inte låter andra få ha olika åsikt än en själv bör också rannsaka sina egna värderingar STARKT.
Nu var det väl ändå Emelie vi diskuterade eller?

Har aldrig sagt att du inte får ha en annan åsikt, men att du inte tycker Emelie är elak säger tyvärr ganska mycket om dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in