Citat:
Alla rötägg jag träffat har varit världens gulligaste fram till det man bundit sig med dem, flyttat ihop och rutat in sitt liv mer med dem. Sen bryter de successivt ner dig tills du inte tror du är nånting värd, eller att du ens kan klara sig själv.
Man märker det fan knappt o ser det inte ens hända, o helt plötsligt tror du att du förtjänar en bruten näsa och två brutna revben för att du råkade byta kanal på tvn, när du trodde han ändå sov o inte tittade.....
Det är så våra hjärnor funkar. Dessa tjejer är så lojala och gör allt för deras förhållande ska funka medan männen inte ens borde kallas män, för sina patetiska mindervärdeskomplex som gör att de måste slå för att känna sig stor.
Om du tror det är lätt att lämna en sådan person i den situationen, så är du otroligt blåögd och vet noll om livet, människor och hur det är att bli söndermanipulerad.
Idag är jag överkänslig mot dåligt beteende och är hellre ensam än ger folk en chans, då de där badguysen är jävligt duktiga på att dölja sitt fula inre tills man tror faran är över.
En kvinna har med all sannolikhet blivit mördad för att hon var lojal, och du tycker att boohoo cry me a river är det bästa man kan säga? Yikes.
Man märker det fan knappt o ser det inte ens hända, o helt plötsligt tror du att du förtjänar en bruten näsa och två brutna revben för att du råkade byta kanal på tvn, när du trodde han ändå sov o inte tittade.....
Det är så våra hjärnor funkar. Dessa tjejer är så lojala och gör allt för deras förhållande ska funka medan männen inte ens borde kallas män, för sina patetiska mindervärdeskomplex som gör att de måste slå för att känna sig stor.
Om du tror det är lätt att lämna en sådan person i den situationen, så är du otroligt blåögd och vet noll om livet, människor och hur det är att bli söndermanipulerad.
Idag är jag överkänslig mot dåligt beteende och är hellre ensam än ger folk en chans, då de där badguysen är jävligt duktiga på att dölja sitt fula inre tills man tror faran är över.
En kvinna har med all sannolikhet blivit mördad för att hon var lojal, och du tycker att boohoo cry me a river är det bästa man kan säga? Yikes.
"Om du tror det är lätt att lämna en sådan person i den situationen, så är du otroligt blåögd och vet noll om livet, människor och hur det är att bli söndermanipulerad. "
Herregud. Nej tyvärr, jag vet inget om det. För jag har stolthet och är inte desperat nog att vara med en partner som behandlar mig dåligt. Sker det är det hej då, för jag vet att det finns 10 andra runt hörnet som väntar.
Snarare du som inte vet något om livet om du tror att det är hälsosamt att ge sig in i relationer med psykfall gång på gång och få brutna näsben och känslor.
för att hon var lojal? Haha.
Ja hon var i alla fall lojal mot sina desperata känslor, vilket fick henne mördad tragiskt nog.
Ni behöver lära er.
Man kan inte lita på någon.
Så är det.
Skärp till dig.