2021-04-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian vill att Nardos ska tappa det så att han kan drabba upp militärveckan igen

Märks så tydligt. Han triggar henne med det ena och det andra och sen säger han ”inte blev du sur va”. När hon svarar nej märker man att han blir besviken.
2021-04-16, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Drömrulltårta med smörkräm är mer kompakt och hård
Nu blev jag sugen på rulltårta för första gången på över tio år.

Jaha, nu lär det väl inte hända något kul på många timmar. Man kanske skulle göra något vettigt istället för att titta på det här. Eller så blir det en tuppis så man kan fortsätta kolla på skoten ikväll/natt samtidigt som man häver i sig vin.
2021-04-16, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vill inte veta hur den här kiss- och ciggkrukan luktar https://imgur.com/HavjooL

Och där dog mitt sug efter rulltårta. 🤢
2021-04-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men hörrni, nu är det lika off topic som jag är sugen på Drömrulltårta. Fluffig, choklad och smörkräm. Ahh! Behöver NU.
Jag med! Blev helt sjukt sugen. Tänk om jag såg fel och det inte ens var rulltårta. Då har det skrivits 20 inlägg om rulltårtan i onödan. Märks för övrigt hur tråkigt programmet är om det är roligare att skriva om RULLTÅRTA än vad som händer
2021-04-16, 15:28
Medlem
Zingo2s avatar
Min topp 6 nu:
Simon
Tanja
Dennis
Judith
Pedram
Nardos

Min bottenlista nu:
Lill Vickan
Madde
AD
2021-04-16, 15:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu blev jag sugen på rulltårta för första gången på över tio år.

Jaha, nu lär det väl inte hända något kul på många timmar. Man kanske skulle göra något vettigt istället för att titta på det här. Eller så blir det en tuppis så man kan fortsätta kolla på skoten ikväll/natt samtidigt som man häver i sig vin.
Samma här med suget! 😁 Borde också pausa BB en sväng men det är lätt att fastna när man inte har tider att passa osv
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Vill inte veta hur den här kiss- och ciggkrukan luktar https://imgur.com/HavjooL

Gott ändå att det är produktionen som får bära ut skiten från slussen o slänga
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/900/773/079.png

simon och joel har jag redan bett om att deras huvud ska avlägsnas från deras kroppar så detta passar hur bra som helst.
2021-04-16, 15:31
Medlem
Citat:
Fattar inte att de hanterade den utan handskar. Måste lukta så jädra äckligt. En vanlig askkopp stinker men en kruka maxad med fimpar som dessutom används som toalett...
Medlem
Lerkrukan/fimpurnan är gone, hoppas BB säger att ingen ny kommer in och material som brinner får inte användas och därmed slut på rökningen tills efter helgen.

Straff för för adeln som nu driver detta för långt. De har nu utsatt tjänaren för mer än vad som gjordes under militärveckan. De som straffades var de som inte gjorde vad man sa till dem. Ingen som inte gjort vad man blir tillsagd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon ylade om att hon blev träffad "i kinden fett hårt"

Sanningen är att det skvätte lite grädde på henne. Enligt henne själv skvätte ALLAS grädde på henne
2021-04-16, 15:32
Medlem
Citat:
Och där dog mitt sug efter rulltårta. 🤢

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Gott ändå att det är produktionen som får bära ut skiten från slussen o slänga

Underbart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto