2021-04-16, 15:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag hade matat ut alla mina muffins stenhårt på Nardos. En efter en "shoff shoff shooffff" hade bara synts ett par gula brillor kvar där bakom all smet.

När Tjackie hade skrikit åt mig att CHILLA så hade jag sulat en i hennes ansikte också från kort avstånd.

Kan inte låta bli men MERGIM då??
2021-04-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De som köps i vanliga affärer, svenska märken typ Switts eller vad de heter, de är (var, vet inte om de finns längre ens) lätta och luftiga men de som finns numera och håller i typ 3 år är väldigt kompakta.
Det som jag varit besatt av var en sådan som höll i tusen år. Hade en stenhård vit smet som man kunde bryta loss. Tyckte mig se att den där de kastade såg väldigt kompakt ut. Men han bara se lite snabbt innan de sprutade på grädden. Vilken diskussion om rulltårta det blev helt plötsligt.

Snälla Ojudith. Sluta prata på det där sättet och för guds skull, SLUTA ATT PRATA OM DIG SJÄLV I TREDJE PERSON. ”Glöm inte bort att ha kul”. Tror ingen tycker att de är roliga nu. 🤮🤮🤮
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tycker Nardos ser mycket bättre ut som slav än som general.
Medlem
Adrian vill att Nardos ska tappa det så att han kan dra upp militärveckan igen
Senast redigerad av Sar00 2021-04-16 kl. 15:35.
2021-04-16, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har både ätit och bakat (japp, det här wifey(HAH)materialet är singel you guys, bara att slidea in i DM om ni vill ha en del av kakan (literally) ) flera kilometer rulltårta i mitt liv. Jag kan min rulltårta!!!!!!
Jag älskade att baka rulltårta när jag var barn. En färsk bit hembakad rullis är ju mjuk men så ser inte de färdiga ut. Hoppas att du får napp här kära moder! Hade jag varit man hade jag givetvis slagit till!
2021-04-16, 15:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det som jag varit besatt av var en sådan som höll i tusen år. Hade en stenhård vit smet som man kunde bryta loss. Tyckte mig se att den där de kastade såg väldigt kompakt ut. Men han bara se lite snabbt innan de sprutade på grädden. Vilken diskussion om rulltårta det blev helt plötsligt.

Snälla Ojudith. Sluta prata på det där sättet och för guds skull, SLUTA ATT PRATA OM DIG SJÄLV I TREDJE PERSON. ”Glöm inte bort att ha kul”. Tror ingen tycker att de är roliga nu. 🤮🤮🤮
Drömrulltårta med smörkräm är mer kompakt och hård
2021-04-16, 15:22
Medlem
amiliasharborstes avatar
Vem vann pristävlingen & vad var priset?
2021-04-16, 15:22
Medlem
Svart-Skalles avatar
Biologiska klockan har klivit på tåget, funnit sin sittplats och vinkar "Hej då" medan den inväntar avfärd. Ensam kvar på perrongen är
2021-04-16, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Då har du lagt pengar på just batong, och inte rulltårta

för en riktig rulltårta är lika fluffig som Tanjas personlighet

(Älskar att få mansplaina om fucking RULLTÅRTA<3 hjärtefråga)

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu förtiden tycker jag inte om några bakverk men var besatt av den där rulltårtan.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De som köps i vanliga affärer, svenska märken typ Switts eller vad de heter, de är (var, vet inte om de finns längre ens) lätta och luftiga men de som finns numera och håller i typ 3 år är väldigt kompakta.

Nej men hörrni, nu är det lika off topic som jag är sugen på Drömrulltårta. Fluffig, choklad och smörkräm. Ahh! Behöver NU.
Medlem
Vill inte veta hur den här kiss- och ciggkrukan luktar https://imgur.com/HavjooL
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde fortsätter le åt allt Adrian säger. Jag hade fan kastat en kastrull i skallen på fanskapet om jag var hon
Man ska le eller garva för att behaga och inte väcka annat än bekväma känslor hos respondenten. Hon är smart och manipulativ på det sättet
2021-04-16, 15:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men hörrni, nu är det lika off topic som jag är sugen på Drömrulltårta. Fluffig, choklad och smörkräm. Ahh! Behöver NU.
Haha! Tänkte exakt samma. 🤪 Inte ätit på år och dagar men nu starta suget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in