2021-04-16, 15:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror inte de nämnde något pris. Adrian fick väl sitt pris då han fick agera sadist men kunde skylla på tävlingen och sedan att han inte träffade.

Ja jävlar vad han kastade hårt, vad det såg ut som iaf. Och om man jämför med hur dom andra kastade. Var det någon som såg om Nardos blev träffad? Jag såg inte att hon faktiskt blev det men det var inte helt lätt att se och jag kollade på mobilen så hade inte så stor skärm heller.
2021-04-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Då har du lagt pengar på just batong, och inte rulltårta

för en riktig rulltårta är lika fluffig som Tanjas personlighet

(Älskar att få mansplaina om fucking RULLTÅRTA<3 hjärtefråga)
Nu förtiden tycker jag inte om några bakverk men var besatt av den där rulltårtan.
2021-04-16, 15:12
Medlem
Dom här personerna är ju maktgalna fast dom satt och lipade över att nardos var det under militärveckan. Det här är 1000 ggr värre, dom bossar runt dom hela tiden och ska be straff för ingeting.
2021-04-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jävlar vad han kastade hårt, vad det såg ut som iaf. Och om man jämför med hur dom andra kastade. Var det någon som såg om Nardos blev träffad? Jag såg inte att hon faktiskt blev det men det var inte helt lätt att se och jag kollade på mobilen så hade inte så stor skärm heller.
Tror inte att hon blev träffad utan fick typ grädde på kinden. Hoppas dock att hon lackar på detta senare, så att Mössan får utstå ett par timmars uppläxande.
2021-04-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tydligen enligt Instagram, vidrig hon är ifall det är sant
Okej för Joel och Tanja borstade Judith och peddots tänder för ngr timmar sen. Undra varför Madde behövde borsta Judith tänder igen då
2021-04-16, 15:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja, det såg ut som uppstyckade rulltårtebitar. Är inte all färdigköpt rulltårta stenhård? Har ingen vetskap om detta mer än att jag var sjuk besatt av en viss sorts rulltårta när jag pluggade på universitetet. Åt flera långa jävla rullar i veckan. Ett under att jag kunde vara så smal men det var väl åldern.

De som köps i vanliga affärer, svenska märken typ Switts eller vad de heter, de är (var, vet inte om de finns längre ens) lätta och luftiga men de som finns numera och håller i typ 3 år är väldigt kompakta.
2021-04-16, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Dom här personerna är ju maktgalna fast dom satt och lipade över att nardos var det under militärveckan. Det här är 1000 ggr värre, dom bossar runt dom hela tiden och ska be straff för ingeting.
Eller hur? Tjänstefolket har ju fått utstå nerbinder ett par få timmar än vad befälen krävde på hela militärveckan.
2021-04-16, 15:16
Medlem
Madde fortsätter le åt allt Adrian säger. Jag hade fan kastat en kastrull i skallen på fanskapet om jag var hon
2021-04-16, 15:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag såg ju hur långsamt muffinsarna gick i luften, var ju som pingisbollar typ. Sådant jävla krydd att kalla det STENHÅRDA muffins som knäcker näsben och tänder

Är förbannad som in i helvete nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt, givetvis började bondjävlarna klaga (Joel och Nardos förstås) så dom bara lobbade in bakelserna.

Patetiskt som vanligt, men vad fan skulle man vänta sig?

Ni hörde inte hur det lät när de smällde in i plyfaskivan? Så dessa kompakta rulltårtor kändes nog, kanske inte på bryta näsa-nivå som vi trodde men ont skulle det gjort, jävligt ont.
2021-04-16, 15:17
Medlem
Citat:
Nu förtiden tycker jag inte om några bakverk men var besatt av den där rulltårtan.
Jag har både ätit och bakat (japp, det här wifey(HAH)materialet är singel you guys, bara att slidea in i DM om ni vill ha en del av kakan (literally) ) flera kilometer rulltårta i mitt liv. Jag kan min rulltårta!!!!!!
2021-04-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vill så gärna se detta. I PH så byggdes det ju en slags giljotin som skulle kapa huvudet av dom som var råttor/möss (?) och den som fick flest deltagare bakom sig fick åka med huvudet före.

Ah, det vore något! Så genialt att man nästan tappar huvudet.
2021-04-16, 15:18
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde fortsätter le åt allt Adrian säger. Jag hade fan kastat en kastrull i skallen på fanskapet om jag var hon

Och vice versa. Jag hade tröttnat på att ha en tjej som hon flåsandes i nacken med ett påklistrat fejkleende 24/7.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in