2021-04-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Joel borstade ju hennes för ngt timmar sen? Har hon borstat igen?

Tydligen enligt Instagram, vidrig hon är ifall det är sant
2021-04-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast rulltårta är väl fluff definierat? En muffins är mer kompakt.
Jag brukade äta en färdigköpt som var kompakt som en jävla batong.
2021-04-16, 15:06
Medlem
Vad är det dom ska få straff för? Dom har gjort förfan allt dom sagt och riktigt förnedrande saker också? Ingen har väl sagt emot som töntarna på militärveckan? Dom har sprungit runt och gjort massa hela tiden ju?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi tycker helt olika här. Här var det inte frågan om de ville dricka alkohol men att det inte fanns något passande utan Adrian tvingade både Narcos och Joel att dricka. Jag tycker mängden eller om man dricker alkohol 24/7 annars är irrelevant. På samma sätt som att om man rakar bort ett strå eller hela någon ögonbryn. Det är oacceptabelt.

Jag förstår precis vad du menar och vi tycker bara lite olika 😊

Jag skulle kunna vidareutveckla på det du skrev nu, för jag tycker detta är intressant och jag är verkligen inte den som har svårt att ändra min ståndpunkt som jag haft från början. Egentligen finns det inget bättre än när man känner själv att man förstår någon annan såpass bra att man ändrar sin syn på det man tyckt innan.

Men tänker att jag släpper detta just nu, så det inte blir för mycket off topic i tråden 😊

Btw, vet dom vad priset blev i tävlingen. Såg bara när dom kastade men hörde inte vad priset var?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag hade matat ut alla mina muffins stenhårt på Nardos. En efter en "shoff shoff shooffff" hade bara synts ett par gula brillor kvar där bakom all smet.

När Tjackie hade skrikit åt mig att CHILLA så hade jag sulat en i hennes ansikte också från kort avstånd.
Bara för att det är du så fnissar jag lite.
2021-04-16, 15:07
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt rätt!
Det ska du vara, låter ju på en del här som att det var några jävla biljardbollar dom LOBBADE mot dom.

Hahahaha eller hur. Vad fan.
Medlem
Dompa e fan med stil tyckte först han var lite av en mobbare på militärveckan och att han förtjänade att vara rekryt men han visar verkligen nu att han lyder till och med Tjackie utan att ifrågasätta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag hade matat ut alla mina muffins stenhårt på Nardos. En efter en "shoff shoff shooffff" hade bara synts ett par gula brillor kvar där bakom all smet.

När Tjackie hade skrikit åt mig att CHILLA så hade jag sulat en i hennes ansikte också från kort avstånd.

Satan, så trevligt! Fick ut lite av min irritation bara av att läsa det här. Hade spunnit som en katt av att få bevittna det.
2021-04-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag förstår precis vad du menar och vi tycker bara lite olika 😊

Jag skulle kunna vidareutveckla på det du skrev nu, för jag tycker detta är intressant och jag är verkligen inte den som har svårt att ändra min ståndpunkt som jag haft från början. Egentligen finns det inget bättre än när man känner själv att man förstår någon annan såpass bra att man ändrar sin syn på det man tyckt innan.

Men tänker att jag släpper detta just nu, så det inte blir för mycket off topic i tråden 😊

Btw, vet dom vad priset blev i tävlingen. Såg bara när dom kastade men hörde inte vad priset var?
Jag tror inte de nämnde något pris. Adrian fick väl sitt pris då han fick agera sadist men kunde skylla på tävlingen och sedan att han inte träffade.
2021-04-16, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/900/773/079.png

Vill så gärna se detta. I PH så byggdes det ju en slags giljotin som skulle kapa huvudet av dom som var råttor/möss (?) och den som fick flest deltagare bakom sig fick åka med huvudet före.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
mössan!!!!!!!!!
Håller med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag brukade äta en färdigköpt som var kompakt som en jävla batong.
Då har du lagt pengar på just batong, och inte rulltårta

för en riktig rulltårta är lika fluffig som Tanjas personlighet

(Älskar att få mansplaina om fucking RULLTÅRTA<3 hjärtefråga)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in