2021-04-16, 14:32
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Jag har då aldrig hört talas om en kvinna som använder kniv för att utföra yttre våld på sig själv. Bortsätt från att skära sig i handlederna, kan hända det också klassas som ” yttre våld”. Finns många fler sätt att ta livet av sig på som är vanligare för just kvinnor.

Det går inte att skära halsen av sig själv då?
Citera
2021-04-16, 14:33
Medlem
Popples avatar
Hittar inte om någon har skrivit: *Theré*e Thum*er Ny*tröm (25) och Micha*l Ny*tröm (28)? Helt ute och cyklar? Finns på 18 C.
Citera
2021-04-16, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Jag har då aldrig hört talas om en kvinna som använder kniv för att utföra yttre våld på sig själv. Bortsätt från att skära sig i handlederna, kan hända det också klassas som ” yttre våld”. Finns många fler sätt att ta livet av sig på som är vanligare för just kvinnor.
Det är det jag menar med citatet... Rätt tydligt att hon inte gjort det mot sig själv.
Citera
2021-04-16, 14:35
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popple
Hittar inte om någon har skrivit: *Theré*e Thum*er Ny*tröm (25) och Micha*l Ny*tröm (28)? Helt ute och cyklar? Finns på 18 C.

Ja du är helt ute och cyklar, tyvärr. Åldrarna stämmer inte alls.
Citera
2021-04-16, 14:35
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det går inte att skära halsen av sig själv då?

Nja, det ska till rätt mycket för klara av att göra det på sig själv och är väl inte ett av de vanligaste sätten att begå självmord på. Men visst, allt är möjligt i stundens hetta. Kan ju varit ett bråk mellan dem och hon stått och hotat att skada sig själv, något gick fel och hur det slutar känner vi till.
Citera
2021-04-16, 14:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popple

Ett syskonpar.
Citera
2021-04-16, 14:37
Medlem
Uppgifter jag fått från en bekant i Stockholm säger att han spelat för ett ungdomslag i Brommapojkarna.

Var ingen stor talang sägs det. Uppgifterna är osäkra.
Citera
2021-04-16, 14:38
Medlem
Popples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ett syskonpar.
Misstänkte lite det.
Citera
2021-04-16, 14:39
Medlem
Jo det går att utföra självmord med kniv. Detta kan bli mycket svårutrett. Är ryktet sant att han spelade med Brommapojkarna?
Citera
2021-04-16, 14:39
Medlem
Troians avatar
Finns det inte någon i tråden som bor i närheten, som kan gå dit och kolla på brevlådorna samt dokumentera registreringsskyltarna?
Citera
2021-04-16, 14:40
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Det är det jag menar med citatet... Rätt tydligt att hon inte gjort det mot sig själv.

Förstod att det va så du menade, fyllde på lite bara med mina egna tankar. Men, som jag skrev i ett annat inlägg kan det ha hänt av misstag/olycka. Men har ändå lite svårt att förstå hur en man inte skulle ha kunnat förhindra det men samtidigt få skador själv. Rent fysiskt tänkt alltså borde det vara omöjligt i dem flesta fallen.
Citera
2021-04-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jo det går att utföra självmord med kniv. Detta kan bli mycket svårutrett. Är ryktet sant att han spelade med Brommapojkarna?
Klart det går men inte på ett sätt att polisen "direkt finner att det tydligt rört sig om yttre våld" och griper GM för mord. Brommapojkarna är en riktigt stor förening(typ världens största) så det kan nog stämma... Mer info behövs dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in