Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Dock dricker Joel inte öl och Mössan tvingade i honom öl. Sedan kanske man mitt på dagen inte vill dricka öl. Det är ganska stor skillnad på att frivilligt dricka alkohol på fest än att någon tvingar i en det. Klart de inte vill gå till bikten och säga nej för det ser inte bra ut för tittarna och kommer givetvis
Jo jag förstår, jag tycker inte att man ska tvinga i någon berusningsmedel om dom inte vill bli berusade. Att han inte gillar smaken av öl ser jag inget problem med dock, alla gillade inte ärtsoppa men det var det enda dom fick äta i nästan en vecka. Så hade det varit att Joel menade på att han gärna vill ha alkohol men nåt han tycker är gott så är det inte att han inte vill dricka alkohol, han gillar bara inte smaken.
Sen tror jag inte att BB skulle ta med den bikten där en deltagare tar upp att hen känner sig tvingad till att dricka alkohol.
Men jag håller med om att vill man inte dricka alkohol, inte vill bli berusad mitt på dagen, så är det helt fel att befalla någon till det, vill man inte bli berusad ska man inte tvingas till det.
Men tycker det inte är så hemskt att be nån äta eller dricka nåt dom bara inte tycker är gott, så länge det inte går till överdrift förstås. Judith "tvingade" Joel att äta sill och han höll på att kräkas. Men det var bara nån bit, han gjorde det och garvade lite åt det efteråt.