2021-04-16, 14:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dock dricker Joel inte öl och Mössan tvingade i honom öl. Sedan kanske man mitt på dagen inte vill dricka öl. Det är ganska stor skillnad på att frivilligt dricka alkohol på fest än att någon tvingar i en det. Klart de inte vill gå till bikten och säga nej för det ser inte bra ut för tittarna och kommer givetvis

Jo jag förstår, jag tycker inte att man ska tvinga i någon berusningsmedel om dom inte vill bli berusade. Att han inte gillar smaken av öl ser jag inget problem med dock, alla gillade inte ärtsoppa men det var det enda dom fick äta i nästan en vecka. Så hade det varit att Joel menade på att han gärna vill ha alkohol men nåt han tycker är gott så är det inte att han inte vill dricka alkohol, han gillar bara inte smaken.

Sen tror jag inte att BB skulle ta med den bikten där en deltagare tar upp att hen känner sig tvingad till att dricka alkohol.

Men jag håller med om att vill man inte dricka alkohol, inte vill bli berusad mitt på dagen, så är det helt fel att befalla någon till det, vill man inte bli berusad ska man inte tvingas till det.

Men tycker det inte är så hemskt att be nån äta eller dricka nåt dom bara inte tycker är gott, så länge det inte går till överdrift förstås. Judith "tvingade" Joel att äta sill och han höll på att kräkas. Men det var bara nån bit, han gjorde det och garvade lite åt det efteråt.
2021-04-16, 14:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu har jag kontaktat meter tv så får vi se om det händer något

Vad händer Mange, vad har du lämnat in för recension?
2021-04-16, 14:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hade älskat om big brother hade gett dom fiskpinnar idag istället iom att Adrian äter före dom andra. Hade inte funnits en enda fiskpinne kvar till dom andra efter hans måltid.

Låter lite som kungen, jag tycker faktiskt att han gör den bra. Men smaken är som baken.

Jag är väl bara lite trött på den rösten eftersom han använt den frekvent i sina roller han har haft
2021-04-16, 14:10
Medlem
Adrian är den enda som ska ha mer mat. FAN SLÅ NER idioten
2021-04-16, 14:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu har jag kontaktat meter tv så får vi se om det händer något

Om vad?
Väldigt många som kontaktat dom under denna säsong.
2021-04-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror hon kommer flytta till Ystad när det här är klart. Det är väl där älsklingen bor? Gärna i huset mittemot så hon kan ha uppsikt med kikaren.

Han bor i Lund...
2021-04-16, 14:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Var det ett nytt meddelande eller brukar BB säga att de ska uträtta behov innan en tävling?

Dom har sagt det nån gång tidigare, men dom brukar inte säga så. Kanske är en tävling som tar tid..
2021-04-16, 14:12
Medlem
Moscow99s avatar
Snål-Werner roffar åt sig ännu mer mat. Vilket ego!
2021-04-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, jag tycker att det är betydligt mycket godare att smörsteka bröden tillsammans med vitlök men smaken är väl som baken. 😮🤷‍♀️

Jovars, av ditt namn att döma så är du säkert en sån som sprutar på ketchup i din bolognese också

Hur som helst, Judith borde skämmas med sin kroppshydda i beaktande. Att hon har mage att glufsa i sig sådär som den gris hon är, lär ju bli några kilo bacon om man kastade in henne i stekpannan istället. Joel kan ju kläcka äggen som den lilla zigenarkycklingen han är. Blir ju hotellfrukost varje dag helt utan kostnad för produktionen, perfekt.
Medlem
"Hon är inte rädd för baciller så hon kan ta över min tallrik"

Det är ofräscht oavsett baciller eller inte va i helvete Judith.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jo jag förstår, jag tycker inte att man ska tvinga i någon berusningsmedel om dom inte vill bli berusade. Att han inte gillar smaken av öl ser jag inget problem med dock, alla gillade inte ärtsoppa men det var det enda dom fick äta i nästan en vecka. Så hade det varit att Joel menade på att han gärna vill ha alkohol men nåt han tycker är gott så är det inte att han inte vill dricka alkohol, han gillar bara inte smaken.

Sen tror jag inte att BB skulle ta med den bikten där en deltagare tar upp att hen känner sig tvingad till att dricka alkohol.

Men jag håller med om att vill man inte dricka alkohol, inte vill bli berusad mitt på dagen, så är det helt fel att befalla någon till det, vill man inte bli berusad ska man inte tvingas till det.

Men tycker det inte är så hemskt att be nån äta eller dricka nåt dom bara inte tycker är gott, så länge det inte går till överdrift förstås. Judith "tvingade" Joel att äta sill och han höll på att kräkas. Men det var bara nån bit, han gjorde det och garvade lite åt det efteråt.
Jag är inte enig där då jag aldrig tycker att man ska tvinga i någon alkohol, cigg, snus eller knark. Det hade räckt att som Simon sa, drick öl om ni vill. Annars kan man ju tvinga i folk snus och cigg och säga att det är väl inte så farligt, bara för att de inte gillar smaken.
2021-04-16, 14:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Han bor i Lund...
Okidock. Då kommer Madde flytta till Lund.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in