2021-04-16, 13:55
Medlem
Nu lackar mergim ur på adrian för att han äter upp all mat
2021-04-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Givetvis ska man inte tvinga någon att dricka alkohol.
Men en viss skillnad tycker jag det är ändå. Alkohol dricker dom i princip varje kväll ändå. Hade det varit en nykterist hade det varit helt fel. Tex emelie röker ju inte i vanliga fall, så det är en liten skillnad där mellan att be emelie dricka en öl eller röka en cigg.

Sen givetvis är det ju aldrig ok att tvinga någon som säger nej och inte vill. Hade jag blivit tvingad till alkohol och inte ville det så skulle jag gått in till bikten och sagt till produktionen att det är en regel som jag inte tycker jag borde behöva följa. Men nu dricker dom ju ändå varje kväll.
Dock dricker Joel inte öl och Mössan tvingade i honom öl. Sedan kanske man mitt på dagen inte vill dricka öl. Det är ganska stor skillnad på att frivilligt dricka alkohol på fest än att någon tvingar i en det. Klart de inte vill gå till bikten och säga nej för det ser inte bra ut för tittarna och kommer givetvis
Medlem
lillaflippens avatar
Måste pedram göra till sin röst sådär? Tycker någon, förutom Judith, att det är kul?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Ah, ok. Hörde bara någon säga att de FICK dricka öl om de ville. Annars tycker jag inte det är ok alls.
Adrian tvingade Narcos och Joel att dricka öl tidigare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Min röst kommer gå till Madde och Tanja

Nu får Mergim spel på Adrian för att han äter hahaha

Hehe ja rösta så du.
2021-04-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Idag som hon verkligen ut som en slav med det där håret

Spyr på dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Ursäkta men vad fan häller de på med? Om det ska göras vitlökssmör så pressar man ju bara ner vitlöken i smöret och blandar runt. Nu steker Joel vitlöken i stekpannan tillsammans med bröden, verkar ju helt sjukt?
De skulle göra vitlöksbröd och då är det ett utmärks sätt att smaksätta bröden samt få dem knapriga och goda. Dock hade Joel i typ 500 gram smör så de lär väl bli sjukt soggiga av allt smör.
Medlem
På riktigt, hur lång tid kan det ta och tillaga maten..? De har hållt på i 2,5 timme nu, man vill ju se när de äter för det är då det kommer visa sig om de är generösa och lämnar kvar mat åt de andra eller roffar åt sig allt själva..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Adrian tvingade Narcos och Joel att dricka öl tidigare.

Stört! Äckligt rent ut sagt!
Medlem
Hade älskat om big brother hade gett dom fiskpinnar idag istället iom att Adrian äter före dom andra. Hade inte funnits en enda fiskpinne kvar till dom andra efter hans måltid.

Citat:
Måste pedram göra till sin röst sådär? Tycker någon, förutom Judith, att det är kul?
Låter lite som kungen, jag tycker faktiskt att han gör den bra. Men smaken är som baken.
2021-04-16, 14:01
Medlem
Madde dör inombords av glädje när Adrian säger att hennes mat är god. Synd hon är så jävla trög och inte inser att hon alltid skulle få laga all mat åt han, men nä istället blir hon ännu mer kär och flinar på
2021-04-16, 14:01
Medlem
Citat:

nej alltså både judith o pedram gör till sina röster o tror vi tittare tycker de är sååå roliga fast man vill dö cringedöden av att kolla...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in