2021-04-16, 13:25
Medlem
Pedram har ordagrant bara EN röst, och det är den han använde i både skolveckan och nu som adel
2021-04-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Väldigt konstigt, speciellt med tanke på att hon är lite äldre.
Hon har från första början bara velat ha honom pga hans utseende, hon sa att hon var intresserad innan hon hennes lärde känna honom lite mer på djupet.
Hon sa att hon var intresserad redan efter, vad kunde det ha varit andra dagen i huset?
Hon var ju intresserad av honom redan innan hon klev in i huset. Dessutom har hon sagt att hon inte kollade på programmet så då är det väl vara utseendet de kan gå på.

Nu tvingar Ojudith Emelie att kramas igen samt pussa Dompa. Blir orimligt arg över deras fittiga beteende.
2021-04-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Man kan ju önska. Någon får mejla bigbrother@meter.tv och klaga. Adrian bryter konstant mot reglerna men har hittils inte fått ett enda straff. Trött på hans såseri.

+1
2021-04-16, 13:28
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Klockrent! Maila in det!

maill läser dom flera dag senare om alls.
Kontakta dom snabbt på facebook istället. där ser dom ju direkt o snabbare om man @big brother sverige

Dom svara inom minuter ibland.
Och har även sett tyvärr att dom cencurerar snabbt där...
2021-04-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt! Min fitta snörper ihop sig av bara blotta tanken på Mössan. Ett fult inre kan verkligen förstöra allt.

Jag håller med dig, han är så omanlig man bara kan bli!
2021-04-16, 13:29
Medlem
Adrian är en person som helt enkelt bryr sig så mycket om hur han framställer sig själv därav försiktigheten i allt som har med Madde att göra till allt drickande i huset till alla åsikter som han inte ens vågar ha, samt att han har en image han vill bibehålla på utsidan bland sina vänner SAMT att han enbart är där inne för miljonen inget annat! Är lite chockad att han ens gått med på att lägga smink på ansiktet just nu men han kanske börjar släppa tyglarna lite nu efter en månads tid vem vet.. Madde är blind och kär och desperat hade hon sett sig själv från utsidan i 10 minuter så hade hon lagt av direkt.
2021-04-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har man en mute-knapp så är Narcos helt ok. Svårt att jämföra dessa personer, få det ärvde olika saker jag ogillar med dem. Narcos har i alla fall bra egenskaper och ibland ism jag faktiskt tycks hon är lite rolig. Adrian saknar helt personlighet och är elak och gör saker bara för egen vinning.

Jo, finns många människor här i världen som skulle gå att stå ut med om de bara kunde hålla truten.

Nej men, skämt åsido. Beredd att hålla med tills viss del, särskilt gällande Adrian. Vid ett par tillfällen har även jag tyckt att Nardos varit en smula underhållande och haft en poäng. Problemet är att hon i nästa sekund sagt (läs skrikit) något som fått mig att tvärt ta tillbaka den positiva åsikten. Hennes samtal med Tanja nu sist där hon i kombination med sin omedgörlighet var rent av elak fick bägaren att rinna över, tyvärr.
2021-04-16, 13:30
Medlem
Hur kan alla kläder de får in till teman passa så bra? Det är ju lite skillnad på storlek på Juddan och Madde tex. Hur kunde BB skicka in rätt storlek så fort när det stod klart vem som blivit vald till vad? Har de en hel kostymgarderob att tillgå?
Medlem
De gnäller på att det tar lång tid för tjänstefolket att laga mat men det skulle väl gå fortare om de slutade att be dem göra massa trams.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nu började podde tjata om nardos igen!!! Vad är hans grej med henne kärlekspranka henne
För den bitchen vill ju ”ge igen”
2021-04-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vem är förvånad att Judith utnyttjar tillfället med makt att tvinga Emelie till att kramas på beställning.
Vilken sliskig kille som haft svårt att hålla händerna i styr på fyllan hade kommit undan med det som en order?

Det var ju AD idé
2021-04-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jo, finns många människor här i världen som skulle gå att stå ut med om de bara kunde hålla truten.

Nej men, skämt åsido. Beredd att hålla med tills viss del, särskilt gällande Adrian. Vid ett par tillfällen har även jag tyckt att Nardos varit en smula underhållande och haft en poäng. Problemet är att hon i nästa sekund sagt (läs skrikit) något som fått mig att tvärt ta tillbaka den positiva åsikten. Hennes samtal med Tanja nu sist där hon i kombination med sin omedgörlighet var rent av elak fick bägaren att rinna över, tyvärr.

Instämmer i allt. Jag ogillar Narcos men ibland kan hon vara lite underhållande. Men Adrian är outhärdlig konstant, ingenting han gör är varken kul eller underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in