2021-04-16, 12:33
Medlem
Kul att Mergim inte drar sig för att få Adrian att ge sig på Nardos också :-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Undrar vad han ska använda all info som han samlar in?
Ja så ska han skapa drama nu och gå och snacka om att hon drack ölen för långsamt och låtsas inte gilla öl till alla andra. Nardos nardos nardos... tänker han på ngt annat eller?
Medlem
Madde verkar trivas
Medlem
ovaxadbanans avatar
Mergim tvingar Joel och Nardos att svepa varsin öl, dom hatar öl 🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Att gymma är ju sååå 1700-tal så det passar perfekt i rollspelet att han började där. Nä han passar på att sätta dit folk
Verkligen! Börjar med att tvinga henne att gymma.

Adrian fortsätter att tjata om att Narcos inte vill bli itvingad öl. Så går han tilllvaka till henne och börjar fråga henne om hon gillar öl.

Tjackie och Simon ger öl till de som gillar öl medan Mergim och papegoj-knullaren tvingar folk att dricka öl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Lite synd, militärveckan så diskuterade dom att förbjuda smink men så kom Emelie på att Steph lever för smink och går upp först i huset för att sminka sig så dom förbjöd det inte pga respekt för henne och att smink är en del av Stephs "personlighet" och nu tvingas Emelie gå tvärt emot sin egna personlighet..

Om Judith bara visste. Och Judith hade mage att gråta om onödiga kommandos under militärveckan, hon röt ifrån likt ett barn när Joel tvingade Simon att göra armhävningar.
smink var för tanjas skull också.
2021-04-16, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag är helt för att köra med Nardos men att HAN säger DeT äR jU BaRa Öl, ha-ha-ha. Klipp till igår när han i princip kräktes av att svepa en halv cider och klagar på kolsyrad dryck för att det är obehagligt med bubblorna i munnen.
Jag vet jag vet! JAg tror faktiskt att jag avskyr Mössan mer än Narcos. Han har så vidrig som person.
2021-04-16, 12:35
Medlem
Adrian och Mergim mobbar tillsammans dagen. Faktiskt rätt underhållande!
Vi får se om BB kommer stoppa påtvingat alkoholdrickande.
2021-04-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja så ska han skapa drama nu och gå och snacka om att hon drack ölen för långsamt och låtsas inte gilla öl till alla andra. Nardos nardos nardos... tänker han på ngt annat eller?
Han tänker även på att spegla sig, sin älskade mössa och givetvis Lasse. Annars cirkulerar det nog inte så många mer tankar i den där ärthjärnan. 🦜🦜🦜
2021-04-16, 12:36
Medlem
Vilken skillnad mellan hur Mergim och Adrian är och hur Simon är.
Simon har verkligen världens finaste hjärta!
2021-04-16, 12:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Alltid sådant prat av människor som vill visa sig goda, vissa skulle ju stödrösta på Alex för att han var mobbad och utanför gick sådär.

Var gång Tanja hänger löst får hon min röst, här riskeras ingenting!

Hon ska vara kvar, hon ska vinna!

Oj, tittar in och ser att det hänt saker, 1700-tal och betjänter, men betjänterna bar inte säckväv så lite överdrivet!
Trista att Adrian fick bli adel, han FÖRTJÄNAR DET INTE!!!
2021-04-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta påvisar verkligen hur godhjärtad Simon är, trots allt han fick vara med om i militärveckan så är han så snäll mot alla. Det första han gjorde var att påpeka att dom skulle spara mat till resten samt ge dom öl.

Japp, han är grym!
Han hjälper folk i köket dessutom. Vägrar att följa med det andra adelmobbarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in