2021-04-16, 12:26
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Samma sak med Adrian, han kommer se det som en chans att vara elak och utsätta folk för saker.

Nu håller han på att tvinga Narcos att dricka öl.
Att gymma är ju sååå 1700-tal så det passar perfekt i rollspelet att han började där. Nä han passar på att sätta dit folk
2021-04-16, 12:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Lite synd, militärveckan så diskuterade dom att förbjuda smink men så kom Emelie på att Steph lever för smink och går upp först i huset för att sminka sig så dom förbjöd det inte pga respekt för henne och att smink är en del av Stephs "personlighet" och nu tvingas Emelie gå tvärt emot sin egna personlighet..

Om Judith bara visste. Och Judith hade mage att gråta om onödiga kommandos under militärveckan, hon röt ifrån likt ett barn när Joel tvingade Simon att göra armhävningar.
Ja just ja. De försökte vara schyssta och inte göra det värre för rekryterna. Lite skillnad nu ja.
2021-04-16, 12:29
Medlem
Citat:
Samma sak med Adrian, han kommer se det som en chans att vara elak och utsätta folk för saker.

Nu håller han på att tvinga Narcos att dricka öl.

Jag är helt för att köra med Nardos men att HAN säger DeT äR jU BaRa Öl, ha-ha-ha. Klipp till igår när han i princip kräktes av att svepa en halv cider och klagar på kolsyrad dryck för att det är obehagligt med bubblorna i munnen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag är med dig, rollerna ska levas och det ska vara tufft för allihopa som är mindre lyckligt lottade för så ser spelet ut. Helt rätt, hoppas att slavarna får ett helvete idag, jag önskar att militärveckan även den hade varit hårdare.

Jag gillar däremot inte gnäll och gråt, än mindre se två av dom största lipsillarna som bröt ihop dag 1 under militärveckan få styra och ställa nu utan sitt tidigare gnäll i åtanke.

Men jag ska inte klaga, jag gillar att dom kör över slavarna. Men Simon och Adrian ställs inför dåliga dager. Ser dåligt ut, speciellt Adrian som tvingar folk till att träna när han själv grät på träningspasset första militärdagen.

Ja podde verkar inte fatta hur omogen han är och elak faktiskt som skvallrar och skapar onödigt drama
Medlem
ovaxadbanans avatar
Älskar Simons adelsmanskrumpdans 🤣
2021-04-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Och nu ska han intervjua henne om hur det känns att bli tvingad att dricka öl...
Undrar vad han ska använda all info som han samlar in?
Medlem
lillaflippens avatar
Har mergim "maxat" nu som han sa eller ville han bara få dom andra att göra det och sen framstå som den goda?
Medlem
Peddot vill alltså bli kallad för kuk (åderpåle) vore kul när han kommer ut sen folk känner igen honom och skriker kuk efter honom. För han verkar ju tycka det är så kul med ordet åderpåle och att den blir hård hela tiden
Medlem
Detta påvisar verkligen hur godhjärtad Simon är, trots allt han fick vara med om i militärveckan så är han så snäll mot alla. Det första han gjorde var att påpeka att dom skulle spara mat till resten samt ge dom öl.
2021-04-16, 12:32
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nej! Tanja hade inte varit bra som adel. Precis som att hon inte ville bli befäl!
Men trist att Adrian blev adel... Inte för att han hade lyft ett finger även om han blev tjänstefolk.
mitt mål i livet om jag hade varit i huset hade varit att få Adrian ur balans. tjatat om hans lättja, visat hur orättvis han är, vilka komplex han har, hånat hans mössa etc etc
Medlem
Dukanva85s avatar
Jag ser en jäkla förändring i Adrian
Medlem
Citat:
Undrar vad han ska använda all info som han samlar in?

Hahaha 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in