2021-04-16, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tanja var befäl en kort stund.
Just det ja. Oavsett hade jag uppskattat om varken Mergim eller Adrian blivit adel.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det kommer bli en hungrig dag för stackarna. I brevet stod det att lunchen serveras 1130. Klockan var redan passerat det. Antar att det inte kommer vara något överflöd av mat, bara för att se om adeln äter upp allt eller inte.
Precis. Större utmaning för de och deras samvete än under militärveckan då generaler och befäl inte fick dela med sig alls.
Medlem
Tjackie ser ut som Elsa i Frost, lol
2021-04-16, 11:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Haha, jag såg det sen att hon sällade sig till tjänstefolket och tänkte att vafan ska hon tvinga in sig där för?
Jag får nog ta en paus nu..för i mitt huvud visade peddi upp ett foto på Nardos

Först visade han mergim, sen skojade han till det och visade upp en bild på sig själv, kanske var den bilden du tog för nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis. Större utmaning för de och deras samvete än under militärveckan då generaler och befäl inte fick dela med sig alls.

Adrian är i team adel, lär inte bli någon mat kvar
Medlem
hur ska adde lösa det med sin mössa nu då finns det några påfågelfjädrar
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fy faaaan han är så jävla rädd för Marek. Trodde faktiskt han skulle utgå från de som riskerar att åka ut och redan lider, men det fick man ju käka upp.
Livrädd. Som alla andra i huset. Hur länge ska de kompensera för att han blev blockad förra veckan? Fullkomligt idiotiskt.

Hoppas Mergim blir nedgraderad till narr.
2021-04-16, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tjackie ser ut som Elsa i Frost, lol
Jag tror dom lyckats hitta en tidsålder där en kors-tatuering i nacken faktiskt passar in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Då ska vi se hur Adrian och Simon kommer hantera sin roll som adel efter allt GRINANDE de hade mot Nardos när hon bestämde. Få se om de tänker vara mer mänskliga som de predikade om hela förra veckan

Det hoppas jag verkligen inte att de är!
Medlem
Paladins avatar
Fan vad jag triggas av Mergim. På riktigt. Han väcker sådana äckelkänslor hos mig att det är sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Fattar inte hur deltagarna inte kan se det roliga i att få vara tjänstefolk? Skitkul att få gå in i rollen ju! Vi pratar EN halv dag!

EXAKT!
Shut up and play along liksom.
Problemet att någon som Madde som alltid är Game och sköter sig aldrig skapar drama nog att uppmärksammas nu riskerar att åka ut bara för att hon är en snäll teamplayer.

Om man beter sig riktigt illa som ex Jackie hela militärveckan och bara gnäller och blir ovän med de andra i huset, och sedan är ledsen en kväll, eller om man är en skit som Mergim och skrämmer de andra att inte nominera honom, då blir man kvar.

Ja, dom är inte sjysta mot Jackie. Men hon har till stor del bäddat sängen själv. Fattar inte alla som nu vänder på en femöring och stöttar henne helt nu. Försök ha lite längre minne än så.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Mergim:
- jag kommer maxa Tanja!

Inte oväntat direkt...
Fy fan vad vidrig han är, när man inte tror han kan bli vidrigare så visst fan klarar han det. Men se det positivt han kommer att vara mer avskydd när hon kommer ut än han var förra året. Eventuellt finns det någon därinne med hjärna och hjärta som förstår vad han håller på med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in