2021-04-16, 10:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Dom har fått uppsträckning för att dom slappar för mycket. Dom skall hitta på saker.

Har dom sagt det eller är det en gissning? Tänkte om du hörde nån deltagare prata om det?
2021-04-16, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Men gud tittade på jackie och emelies prat igår. Vad Emelie är omogen, kan inte säga vad hon tycker och falsk. Alltså tvärtemot vad hon säger att hon är, ingen nyhet men. Att hon börjar lipa, ingen kallade henne bitch. Jackie ville ju bara höra om det var det ngt. Gillar jackie jättemkt och tkr så synd om henne hur dom behandlar henne där inne. Så tråkigt att det är hon som kommer lämna, vill att tråkmadde ska åka.

Det var tydligen ett jätte bråk enligt produktionen också, kallar dom det ett jätte bråk så vet inte jag vad dom kallar ett riktigt jätte bråk. Världskrig kanske
2021-04-16, 10:48
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har dom sagt det eller är det en gissning? Tänkte om du hörde nån deltagare prata om det?
Nardos och Pedde pratade om det.

Nardos "Ey, hur kan dom säga till oss att vi degar för mycket? Måste hitta på saker? Vadå tråkigt att kolla på?".

Pedde "Ja, finns ju inget att göra?"

Nardos "Vi måste hitta på!"

Och så något om Maffia.

Typ så var konversationen.
2021-04-16, 10:49
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nardos pratade om det, de måste hitta på saker. Adrian sa att de stoppar t ex Maffia så vad ska de göra, sedan bytte de till utegården.
2021-04-16, 10:49
Medlem
icons avatar
Kommer rösta på Jaqi om det är rösta kvar. Så länge inte hon själv säger att hon vill bli utröstad kommer jag lägga rösten på henne.
2021-04-16, 10:51
Medlem
oj vad kärlek jackie får på instagram efter igår undra om en liten skräll kan ske på måndag kanske många vill rädda jacie nu
2021-04-16, 10:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oj vad kärlek jackie får på instagram efter igår undra om en liten skräll kan ske på måndag kanske många vill rädda jacie nu
Hoppas! Jag unnar henne bekräftelsen att bli räddad av tittarna en gång.
2021-04-16, 10:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Det känns helt plötsligt inte helt osannolikt att husets Griselda Blanco och Eldorado Escobar, Nardos och Mergim kan komma att stå i final tillsammans. Majoriteten av veklingarna där inne verkar livrädda för att provocera dom och ingen kommer vilja stå till svars för att de nominerat dom. En efter en av de andra kan komma att ryka.

We need a fucking a miracle.
2021-04-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Kommer rösta på Jaqi om det är rösta kvar. Så länge inte hon själv säger att hon vill bli utröstad kommer jag lägga rösten på henne.
Det värsta är att i senaste klippet i appen så säger hon på utegården att hon inte vill vara med dom där människorna längre. Hjärtskärande
2021-04-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hoppas! Jag unnar henne bekräftelsen att bli räddad av tittarna en gång.

samma här t.o.m bb polizei vill att vi ska rösta på henne för tanja räddar man lätt på måndag
2021-04-16, 10:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det värsta är att i senaste klippet i appen så säger hon på utegården att hon inte vill vara med dom där människorna längre. Hjärtskärande

Vill inte att deras utfrysning ska lyckas utan vill att de därinne som skrattar åt henne osv ska få sig en tankeställare genom att hon räddas.
2021-04-16, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det var tydligen ett jätte bråk enligt produktionen också, kallar dom det ett jätte bråk så vet inte jag vad dom kallar ett riktigt jätte bråk. Världskrig kanske
Var ju inte ens ett bråk, jackie ville ju inget illa. Bara frågade om det var ngt för hon ville inte ha ngn dålig stämning så börjar emelie lipa ist för att säga vad hon stör sig på henne. För det märker man ju att hon gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in