2021-04-16, 08:57
Medlem
Pedram lär ta Grabbarna Grus till att bli Adel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Så vilka väljer Pedram till adel?
Judith, Mergim, Nardos, Adrian?
Tanja och Judith är givna dom är en oskriven pakt. Sedan Simon och/eller Mergim.

Adrian tillhör fel klan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sedan hade väl Nardos själv uttryckt att hon "ville lära sig mer om Sverige" också? Då är det väl ganska rimligt att man kan säga att "vi kan lära dig saker om Sverige", eller?

Som jag skrivit innan så bör vardagsrasism absolut uppmärksammas och inte gå under radarn, men den där incidenten är ganska tagen ur sitt sammanhang + blivit en ursäkt för Nardos att bete sig hur som helst för resten av säsongen, för man kan alltid skrika "MINNS NI NÄR NARDOS BLEV UTSATT FÖR RASISM DET ÄR SYND OM HENNE" typ.

Jajamän. Nu ska det dras upp DIREKT när det diskuteras huruvida det bör uppmärksammas att en annan person nu blir utsatt för någonting annat i huset.

Otroligt. Förstår inte ens varför jag tar diskussionen men kan inte heller låta bli.

FAN, vad irriterad jag blir.

GOD MORGON!! 🥰🥰🥰
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HERREGUD, vad jag hade älskat om han valde Judith och Tanja så fölk brinner av totalt. Lär ju inte ske vid närmare eftertanke, men vore helt underbart.

Får han välja tre så blir det Adrian, Nardos och Mergim/Judith
2021-04-16, 09:01
Medlem
ännu en dag med massa dötid ifall man kollar på schemat suck
2021-04-16, 09:05
Medlem
Var sover Adrian? Han är inte i sin säng...?

Ups...det var han visst!
2021-04-16, 09:07
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
tror ni verkligen han väljer nardos? han har snackat mest skit om henne i huset?
2021-04-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Intressant att tänka på ändå. Det Judith sa var som alla konstaterat, efterblivet. Men behövdes det ett klassråd för att lösa det som redan var bortglömt? Än intressant, ska dom ha ett nytt klassråd för att tvinga inlåsta individer i ett hus att umgås med en individ som dom inte vill umgås med? Jag kan tycka att tonen emot Jackie är hårdare än bara den att hon blir utfryst, ibland känns det som att deltagarna fräser mot henne.

De bör inte ha ett FUCKING ”klassråd” över någonting som sker i BB-huset, patetiskt är vad det är. Vill de göra skillnad på riktigt kanske de kan läsa på och förstå att fokus bör läggas i helt andra sammanhang så kanske det inte ens uppkommer sådana situationer i tv-program framgent.

Och hatar detta men känner mig tvungen att tillägga det, för att vara extra tydlig: GIVETVIS är det inte okej att bete sig hur som helst i huset och GIVETVIS ska det inte vara okej att säga vad som helst, som förra året då personer fick lämna pga förkastliga uttalanden och åsikter som yttrades. Helt rätt!
2021-04-16, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Så vilka väljer Pedram till adel?
Judith, Mergim, Nardos, Adrian?

Mardröm.
2021-04-16, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Förmodligen. Ugh.

Lattjo, lattjolajban!
2021-04-16, 09:12
Medlem
Väck dom era jävla parasiter i kontrollrummet
2021-04-16, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
De bör inte ha ett FUCKING ”klassråd” över någonting som sker i BB-huset, patetiskt är vad det är. Vill de göra skillnad på riktigt kanske de kan läsa på och förstå att fokus bör läggas i helt andra sammanhang så kanske det inte ens uppkommer sådana situationer i tv-program framgent.

Och hatar detta men känner mig tvungen att tillägga det, för att vara extra tydlig: GIVETVIS är det inte okej att bete sig hur som helst i huset och GIVETVIS ska det inte vara okej att säga vad som helst, som förra året då personer fick lämna pga förkastliga uttalanden och åsikter som yttrades. Helt rätt!
Instämmer. Kanske lite högre tolerans än det som var förra året men det som klingade dåligt kanske var att det fanns en jude i huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in