2021-04-16, 03:43
Medlem
Tova-Sophia spelar bara dum men kommer nog ur en akademikerfamilj i Lund.

Styvfar historiker som ville kela alltför ofta ,fostermor deprimerad,fet och vinare.

Den lilla Sydkoreanen med protestantiska gener född på ett fabriksgolv hittade tillslut hem.
2021-04-16, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Hoppas Johanna vinner allt, vettigaste deltagaren och påminner om Greta.
Varför skulle en elak stormobbare vara en värdig vinnare?
2021-04-16, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Kollade lite på videon av Wrenkler som någon länkade. Han säger uttryckligen att han försökte lära ut kunskap till de som faktiskt verkade veta något om överlevnad i laget "de sista 10 dagarna" (han var där). Tror han försa sig där ganska kraftigt. Vi har ju sett honom bygga den där fisktratten som Anki verkade lite förtjust i, kanske är det han delvis syftar på. Tror efter Wrenklers uttalande i videon att han åker ut på söndag.

Är lite inne på ditt spår. Att han säger det på det sättet. "Sista 10 dagarna" och vi har i veckans avsnitt fått se hans bygge av fiskfällan, borde han inte då syfta på att han åker ut strax då?
Lägg därtill att han diskuterar om att han faktiskt mådde dåligt, så är det ingen bra kombination för optimism. Än är dock inget bekräftat, men som du säger, han kan mycket väl ha försagt sig där ganska grovt. Den videon och senaste avsnittet i åtanke, gör ju en ganska misstänksam. Hoppas dock att han är medveten om det o kanske lurar oss på nåt sätt, och att han eller Alex lyckas vinna immuniteten på Söndag!
2021-04-16, 05:27
Medlem
Hur stora bollar ska hen operera in egentligen, han blir inte mer kvinna för det. Nä hoppas inte att han vann Robinson. https://www.instagram.com/p/CM2wHFJAzsx/

Att skylta så med sitt könsbyte/kropp får bara motsatt effekt plus att hen är ganska osympatisk, åtminstone vid svält.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-16 kl. 06:14.
2021-04-16, 06:15
Medlem
Med tanke på att Wenkler ville testa överlevnad och att tillverka grejer så är det konstigt om han inte ville se hur fiskfällan fungerar?
2021-04-16, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adams98
Är lite inne på ditt spår. Att han säger det på det sättet. "Sista 10 dagarna" och vi har i veckans avsnitt fått se hans bygge av fiskfällan, borde han inte då syfta på att han åker ut strax då?
Lägg därtill att han diskuterar om att han faktiskt mådde dåligt, så är det ingen bra kombination för optimism. Än är dock inget bekräftat, men som du säger, han kan mycket väl ha försagt sig där ganska grovt. Den videon och senaste avsnittet i åtanke, gör ju en ganska misstänksam. Hoppas dock att han är medveten om det o kanske lurar oss på nåt sätt, och att han eller Alex lyckas vinna immuniteten på Söndag!

Om Wrenkler lägger sig i immunitetstävlingen, blir ni i tråden besvikna då?
2021-04-16, 07:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om Wrenkler lägger sig i immunitetstävlingen, blir ni i tråden besvikna då?
Nej för när han och Alex är ensamma kvar så hoppar han ner och låter Alex vinna.
2021-04-16, 07:40
Medlem
Enligt en av de vanligaste psykologiteorierna finns det 16 olika personlighetstyper vi alla kan delas in i.
Kan finnas bara tolv.
Vilka stämmer med deltagarna i Robinson?
Hej jag heter Hayes och är den judiska arketypen!
Hej jag heter Pär och tror jag är Pål..osv
2021-04-16, 08:10
Medlem
Tror inte de kommer rösta ut Wrenkler. Något säger mig att det blir en twist i örådet vilket kommer röra om.

Det som mest får mig att fundera är - vilka kommer klicka i syd och nord i en sammanslagning?
2021-04-16, 08:41
Medlem
BreEEeevs avatar
Jag hoppas Wrenkler biter ihop och kämpar. Han sa tidigare i en synk att han aldrig skulle lägga sig i en tävling så man får hoppas att han håller det.
Vore guld om han eller Alex vann och blev immuna.
Kanske det blir den dryge skåningen som åker ut då han tidigare sa ”jag behöver inte vinna Robinsontävlingar för jag riskerar inte åka ut”.
TV4:s klippning känner ju vi väl till vid det här laget. Något som verkar omöjligt blir istället fullt möjligt.
2021-04-16, 08:44
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxismberg
Du kanske blir kåt, jag blir bara äcklad 🤢 🤮

Nej, jag blir inte upphetsad.
Däremot verkar vissa bli det. Kollar man på kommentarerna på hens Instagram så är det män som ger hjärtan och skriver att hen är snygg och sexig.
2021-04-16, 08:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Inte enligt Wrenklers senaste yt-klipp. Men jag vet inte, jag går bara på vad han säger i klippet som länkades här.

Såg det häromdagen, karln såg lite betuttad ut innan Tova-Sophia berättade om sin bakgrund. Jag stör mig på dialekten också.

https://www.youtube.com/watch?v=cBVCxlFMG1Q
De kan omöjligt hålla någon kvar som mår dåligt av att vara där. De får ju inte riskera deltagarnas hälsa. Nej, vad de kan göra å säkerligen håller på med är att vädja o övertala att vänta tills öråd och där låta sig röstas ut. Säger Wrenkler annat så är det bullshit. Hans snack om att han vill därifrån ska man ta med allt samlade salt där är i Bottenviken.

Bra att du använde spoilern något som en del av er som följer deltagarna på IG o YT borde göra i mycket högre grad än vad ni gör när ni spekulerar med utgångspunkt från infon ni fått därifrån

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in