+!!! Ja det är riktigt uselt om vi inte får se hur dom har röstat.
Om vi inte får det måste det ju vara för att skydda någon ah produktionen favoriter.
Kanske isf pga att nardos röstat på ett sätt som kommer få henne att se falsk ut eller liknande .. återstå att se i morgondagens avsnitt
De skyddar ju Mergim isåfall..är det verkligen så illa att ingen därinne vågar nominera honom för att han blir sur? Pinsamt. Alla de fyra nominerade har kommit in sist.. Men Mergim allra sist så deras argument håller inte.
Jopp. Han lyckades hålla sig förändrad så länge Victoria var kvar. När hon försvann så fanns det ingen att slåss med ang mest hemsk från föra året. Mergim visade sitt riktiga jag..bra jobb
De skyddar ju Mergim isåfall..är det verkligen så illa att ingen därinne vågar nominera honom för att han blir sur? Pinsamt. Alla de fyra nominerade har kommit in sist.. Men Mergim allra sist så deras argument håller inte.
Ja men något åt det hållet men jag tror typ inte att dom inte kommer visa hur de har röstat. Ända anledningen som mergim intr blev nominerad måste ju vara hans offerkofte tal igår, 100% taktiskt. Superbra manipulation
Nu ligger Pedram och tillrättavisar sin fru Judith för att hon inte sade "Kämpa på!" till Nardos utan tittade på Tanja när hon sade det....... Hur fan orkar alla lalla runt Nardos och kyssa hennes fötter hela dagarna?
Ja men något åt det hållet men jag tror typ inte att dom inte kommer visa hur de har röstat. Ända anledningen som mergim intr blev nominerad måste ju vara hans offerkofte tal igår, 100% taktiskt. Superbra manipulation
Löjligt och naivt av dem att gå på det isåfall... Hoppas att Mergim går ut självmant i helgen.
Pedram är en sån jävla hund till Nardos... Att ens göra en grej av Nardos ego-problem till Judith.
Hoppas Jaqi vaknar av att Juddan gapar därinne och ger dem en utskällning. De kan gå ut och snacka istället för att hålla alla vakna.