2021-04-16, 01:07
Medlem
Mys med Madde och Tanja i sovrummet, skönt för Tanja att reflektera med någon vettig
Jackie kommer må bäst av att lämna det där huset, man kan inte tvinga folk att älska en, det är bara ett enkelt faktum. Jag tror att hon från början varit för på vilket gjort att folk tagit avstånd istället. Hon har säkert vänner på utsidan som förstår hennes personlighet och som klarar av att hantera den.
Medlem
herpesvårtas avatar
Blicken av avsmak som Nardos gav Jackie när hon började kladda på Simon i soffan nyss avslöjade det som många av oss redan visste, att hon egentligen inte tycker om Jackie utan endast fakebondat med henne för att få henne på sin sida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. både att hon blivit nominerad.. till att tittarna röstade för att hon skulle degraderas trots att hon hade skadad fot. Till att hon inte har någon i huset som bryr sig (förutom Tanja). Till att Simon sade att han hade svårast för henne av alla i huset. Fattar inte att hon orkar att inte falla i storgråt.. Jag skulle lämnat självmant. Hon är stark ❤️

Ja... allt klumpas väl ihop på kort tid. Hon är inte en i toppen för mig men något i mig vurmar för henne. Så malplacerad. Fan..gör ont i hjärtat på mig ändå.
2021-04-16, 01:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tycker genuint synd om Jaqi, även om hon ibland är för mycket så ser man hur mycket hon tycker om alla där inne medan ingen tycker om henne.

Hon försöker att hitta styrka någonstans och göra sin röst hörd men svaren tycks eka tomma i huset.
2021-04-16, 01:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, detta är plågsamt.😪

Mycket.. Man ser hur hon lider men att hon verkligen försöker att skaka av sig det ❤️ 😥

Undrar om BB hade låtit det fortgå om det var Nardos som blev utstött såhär...?
2021-04-16, 01:09
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Som sagts förut om henne i tråden, verkar vara en riktigt trasig människa som låtsas vara stark. Hittar tillfällig harmoni i stenar och tarotkort och ett och annat helrör.

Känns som att BB gjorde henne en björntjänst genom att ta in henne i huset. Dock är Simon ohotad som nummer ett i den fåran. En kille som är psykiskt labil och har någon sorts missbruksproblem (alkohol, ladd). Var fan hittar dem dessa genomtrasiga individer?
2021-04-16, 01:10
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej det är jag bra på.

Men säg om man verkligen verkligen gillar Star Wars? När tar man upp det i ett förhållande? Och tänk om tjejen på riktigt gillar Star Trek mer än Star Wars, alltså inte ens ironiskt...

Det där är inget att ha i lådan, det ska tryckas upp i nyllet på direkta.
Föredrar hon Star Trek gör du bäst i att backa långsamt bakåt, fast rätt så fort.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
grejen med såna här lekar är ju att alla brukar uttnyttja simon och ställa dem tuffaste frågorna till honom för dem vet att han inte har nåt filter och att han pratar först tänker sen

Vem som ställde frågan?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Blicken av avsmak som Nardos gav Jackie när hon började kladda på Simon i soffan nyss avslöjade det som många av oss redan visste, att hon egentligen inte tycker om Jackie utan endast fakebondat med henne för att få henne på sin sida.

+1
2021-04-16, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja... allt klumpas väl ihop på kort tid. Hon är inte en i toppen för mig men något i mig vurmar för henne. Så malplacerad. Fan..gör ont i hjärtat på mig ändå.
Ja, att vara malplacerad i Bb2021 säger ingenting om henne som person. Fan, en komplimang. Jaqui ska inte skämmas överhuvudtaget.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Vem som ställde frågan?

bögjoel tror jag
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

En narcissists trademark.
Så länge en annan är användbar - slicka röv.
När man inte tror att nån ser - skjut människan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in