2021-04-15, 23:47
Medlem
icons avatar
är det ett tillfälle när det censurerades idag som de pratar om? Konflikt mellan Judith och Nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hon har den mest perfekta kroppen där inne. Men så är smaken som baken

En fet neger vet jag inte om det är perfekt men smaken är ju som baken som sagt. Dessutom brukar dom lukta förjävligt också. Har ni förresten lagt märke till att för varje kilo hon går upp växer underläppen precis som Luis underläpp. Vad är det med afrikaner och det där egentligen?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pratar de om Judith nu`?
Precis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kanske för att Nardos, precis som Madde sa, får allting att handla om henne och håller långa utläggningar i tillfällen det inte passar SOM NÄR NÅGON är ledsen över något hon inte har med att göra.

Jag hade också, med glädje, stängt dörren i Nardos lilla ansikte om jag skulle trösta någon som var ledsen/inte mådde bra, och ville att fokus skulle stanna där det hörde hemma.

Ja jag förstår hur du menar och håller med, är väl bara lite allergisk mot såna som låtsas vara snäll medans det egentligen är så att de har sin egen agenda. Vilket jag tror är fallet med nästan allt Madde gör nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Underbart ord, Nardolog. Tar dock inte cred för det Vet inte vem som kom på det först (förlåt)
Var det inte bonbon???

tänker det pga uppenbart geni
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pratar de om Judith nu`?

Japp och Nardos snackar aldrig skit enligt sekten
2021-04-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad menar du? Det är inte så att jag vet allt om honom för att jag avlyssnar hans telefon, har hackat alla hans sociala medier och kartlagt varenda minut av hans liv från att han klev ut ur BB-huset eller så? Jag vet ingenting... alls... råkar bara gå förbi hans lägenhet ibland och råka kanske kolla in genom hans fönster på tredje våningen. Ibland. Typ på torsdagar jämna veckor och tisdagar ojämna.

Inget märkvärdigt, inget märkvärdigt alls. 🤷🏼‍♀️
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror ni att vi tittare kommer få rädda någon under helgen, eller är det större sannolikhet att det blir en tävling imorgon där de tävlar om ”makten” att få rädda någon?

När de fick veta nomineringarna fick de också veta att de inte kommer kunna rädda någon av de fyra som är nominerade utan att det är i tittare som kommer rädda.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos. Helt ok att du är sådan som måste prata ut bla bla bla. Men ta för fan och respektera att inte alla är som du och har det behovet. DU skriver inte allas agenda efter hur DU är och vad DU tycker. Dåre.

Ja och varför ALLTID ha dessa samtal på deras "fester" när dom ska ha kul? På dagarna sover hon och när hon är vaken så kan hon prata lite men inte i närheten av dessa jävla "prata ut, fattaru"-samtalen som bara går runt i cirklar och inget vettigt kommer ut av det. Det enda är att stämningen dör.
2021-04-15, 23:49
Medlem
10 minuter kvar till milleniumskifte! Händer det inget storslaget då så brinner jag av!
Medlem
Varför ser Simon ut att dra ett böl vilken sekund som helst i S2?
Bannlyst
Två hjärndöda pratar utan nån fattar vad dom pratar om 🤯🤯🤯🤯

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in