Citat:
Ursprungligen postat av
sejja
Håller med men det är FETT ONÖDIGT för att citera deltagarna att ha med personer med över tiotusentals följare från början.
Tanjas vinst kommer aldrig kunna bli helt rättvisande hur mycket jag än tycker hon förtjänar den.
När jag är på humöret jag är idag så är hennes positivitet nästan lika motbjudande som känslan när Nardos spräcker mina trumhinnor.
Hon förtjänar och bör vinna men jag tycker BB ska ha vanligt folk utan influencerdrömmar.
Nej men jag stöttar dig till hundra procent när det gäller det! TV4 har förstört programmet så otroligt mycket genom att vara låt på sociala medier. Det är ju därför man älskar bb från första början, för att det varit helt okända människor som alla har haft samma chans från början. Med tanke på responsen från förra året om vad folk tyckte om alla kända ansikten så är det ofattbart att de fortsätter tvinga på folk att du bara lyckas om du har ett fett instagramkonto. Tror ärligt talat att fler människor hade följt programmet om tv 4 valt att lyssna på hur vi vill ha det. För det ÄR faktiskt orättvist med försprång som influensers och dylikt har.
Om vi nu bortser från att Tanja varit med tidigare i rutan så är hon fortfarande ett kort som skiljer sig från alla andra. Hon försöker inte anspela på någon form av sexighet utan slänger fram hundra procent och bara kör sitt race. Hon hade ju varit lika omtyckt även utan sitt Instagram.
Självklar är det helt okej att ha sina dagar då man tycker att positivismen tar över lite för mycket. Jag kan tycka att hon förstör för dig själv när hon skulle förklara sig för Mergim om nomineringen som att det enbart vore hennes fel när det verkligen inte var så. Försöker släcka en gnista som ändå kommer sluta i en stor brand.