2021-04-15, 23:32
Medlem
Vilka hängiga fläskpattar Nardos verkar ha. 🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Någon som vet vad som egentligen hände mellan Mergim och Lennie?

Orkade inte Lennie med snorungen längre och drog sig undan eller?

Läst att Lennie höll på med två brudar samtidigt i somras och Mergim skvallra om det. Sant eller ej vettefan
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Någon som vet vad som egentligen hände mellan Mergim och Lennie?

Orkade inte Lennie med snorungen längre och drog sig undan eller?
Lennie pallade inte med Mergim mer. Märkligt kan tyckas.

https://www.hant.se/noje/lennie-hanssons-forsta-ord-om-splittringen-med-mergim-feka/5304306
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Pedranova köpte Balenciaga-skor till sin älskling för 10 lax.

Tro inte på hans bullshit. Han har ju bevisat för oss att han är en mytoman.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Har dom ändrat färgkontrasten på kamerorna?
Allt ser så konstigt ut

ser också det, men helt ärligt så tror jag att det beror på att de solat för första gången i huset och blivit lite röda/solbrända idag så att det ser konstigt ut i kameran
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Madde Madde....släppte gärna in Adrian men stängde ute Nardos.
Kanske för att Nardos, precis som Madde sa, får allting att handla om henne och håller långa utläggningar i tillfällen det inte passar SOM NÄR NÅGON är ledsen över något hon inte har med att göra.

Jag hade också, med glädje, stängt dörren i Nardos lilla ansikte om jag skulle trösta någon som var ledsen/inte mådde bra, och ville att fokus skulle stanna där det hörde hemma.
2021-04-15, 23:33
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hoppas Tanjas teori stämmer

Att dom kommer räkna ner från 23.59 till tolvslaget och sen visa allas bikter på vilka dom nominerat för varandra 😁
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tazzzat
Vilka hängiga fläskpattar Nardos verkar ha. 🤮🤮🤮

Hon har den mest perfekta kroppen där inne. Men så är smaken som baken
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Instagram brinner...

Undrar vad som händer om Tanja vinner över Nardos?

Finns ju nästan inga normala konton som försvarar Narcos, ser ut som fejk konton.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Håller med men det är FETT ONÖDIGT för att citera deltagarna att ha med personer med över tiotusentals följare från början.
Tanjas vinst kommer aldrig kunna bli helt rättvisande hur mycket jag än tycker hon förtjänar den.
När jag är på humöret jag är idag så är hennes positivitet nästan lika motbjudande som känslan när Nardos spräcker mina trumhinnor.

Hon förtjänar och bör vinna men jag tycker BB ska ha vanligt folk utan influencerdrömmar.

Nej men jag stöttar dig till hundra procent när det gäller det! TV4 har förstört programmet så otroligt mycket genom att vara låt på sociala medier. Det är ju därför man älskar bb från första början, för att det varit helt okända människor som alla har haft samma chans från början. Med tanke på responsen från förra året om vad folk tyckte om alla kända ansikten så är det ofattbart att de fortsätter tvinga på folk att du bara lyckas om du har ett fett instagramkonto. Tror ärligt talat att fler människor hade följt programmet om tv 4 valt att lyssna på hur vi vill ha det. För det ÄR faktiskt orättvist med försprång som influensers och dylikt har.

Om vi nu bortser från att Tanja varit med tidigare i rutan så är hon fortfarande ett kort som skiljer sig från alla andra. Hon försöker inte anspela på någon form av sexighet utan slänger fram hundra procent och bara kör sitt race. Hon hade ju varit lika omtyckt även utan sitt Instagram.
Självklar är det helt okej att ha sina dagar då man tycker att positivismen tar över lite för mycket. Jag kan tycka att hon förstör för dig själv när hon skulle förklara sig för Mergim om nomineringen som att det enbart vore hennes fel när det verkligen inte var så. Försöker släcka en gnista som ändå kommer sluta i en stor brand.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
H*n är här och trollar varje kväll. Ge inte fanskapet syre, kväv det med din tystnad.
Jag har suttit på händerna när jag läst vissa inlägg innan men nu när h'n riktar sig direkt till mig så blev det svårare. Men nu blir det inget mer. Tack för pepp!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hoppas Tanjas teori stämmer

Att dom kommer räkna ner från 23.59 till tolvslaget och sen visa allas bikter på vilka dom nominerat för varandra 😁
Vore ju guld!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in