2021-04-15, 23:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Råkar en deltagare stöta till Nardos axel på fel sätt i huset så rasar hennes fans på tre sekunder. Det är ett fullkomligt obegripligt villkorslöst stöd den människan har där ute. Inte helt omöjligt att de även skulle försvara henne om hon så skulle dränka Tanja i poolen.
2021-04-15, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kanske för att Nardos, precis som Madde sa, får allting att handla om henne och håller långa utläggningar i tillfällen det inte passar SOM NÄR NÅGON är ledsen över något hon inte har med att göra.

Jag hade också, med glädje, stängt dörren i Nardos lilla ansikte om jag skulle trösta någon som var ledsen/inte mådde bra, och ville att fokus skulle stanna där det hörde hemma.
+1 skönt att någon där inne fattar
Medlem
basiss avatar
Både Pedram och Nardos kollade om kamerorna var riktade mot dom innan dom gick på “djupet
“ 🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Another day another Nardolog
Jaaaaaag fattaruuu.... Olidligt....
2021-04-15, 23:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men om dom gör det nu efter första nomineringen så kommer ingen våga nominera "fult" och "hugga varandra i ryggen" i nästa nominering med rädsla för att det ska visas. Först borde dom vagga in dom i tron att inget kommer ut... Sedan efter nästa nominering kan dom visa upp det

Ni är fan genier och astrofysiker hela bunten (nästan hela).
Ni levererar idé efter idé och bra sådana!
Hoppas produktionen är här inne och läser.
Medlem
Ridnes avatar
Nu är Nardos kränkt att Judith sade "kämpa hårt!" till Tanja under telefontävlingen och säger det till Pedram.
Det märks att Nardos och Emelie ska försöka få folk att vända sig emot Judith också. Emelie försökte också tidigare. Bra förvisso.. Ju fortare Judith åker ut desto bättre men ormigt av N. och E.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror definitivt något skulle kunna utvecklas mellan Tanja och Dompa för jag tror han älskar hennes okomplicerade sätt att vara på.

Vee-eerkligen!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Another day another Nardolog

hahahhhahahahahahaha
Medlem
Varför måste alltid DC fokusera på Nardos jäkla utläggningar likt denna? Varför tror dom att folk slutar kolla på programmet..
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
GOTT NYTT ÅÅÅÅR! *skallerormsljud*

Snakes on a plane 2.0 haha
Skickar in 50 skallerormar
"Detta är Big Brother. Motgiftet för ormbett finns i slussen. Endast en överlever"
🐍
2021-04-15, 23:43
Medlem
Paladins avatar
Nardos. Helt ok att du är sådan som måste prata ut bla bla bla. Men ta för fan och respektera att inte alla är som du och har det behovet. DU skriver inte allas agenda efter hur DU är och vad DU tycker. Dåre.
2021-04-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HeligModer är den enda som vet vad som EGENTLIGEN hände. Just sayin’.
Vad menar du? Det är inte så att jag vet allt om honom för att jag avlyssnar hans telefon, har hackat alla hans sociala medier och kartlagt varenda minut av hans liv från att han klev ut ur BB-huset eller så? Jag vet ingenting... alls... råkar bara gå förbi hans lägenhet ibland och råka kanske kolla in genom hans fönster på tredje våningen. Ibland. Typ på torsdagar jämna veckor och tisdagar ojämna.

Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Självklart, vem annars är så fanatisk över chipstutten Lenny
Inte lika fanatisk som du är över mig i alla fall, så mycket kan vi ju konstatera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in