2021-04-15, 20:27
Medlem
hittanemoos avatar
Tanja kommer nog snart tappa det. Hon skulle snällt dammsuga och Nardos säger "alltså låt bli, tänk på att folk sover. Visa dem respekt" Typ ish. Klockan 20.20...

Tanja satte sig i soffan och såg inte glad ut. Hon bet verkligen ihop. Detta plus gårdagen och att hon är nominerad gör nog att hon börjar ifrågasätta sin närvaro i huset. In med Steffi och Ponne till henne. <3
2021-04-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis, hon har allt annat än smickrande beteende mellan varven.
Beter sig som en fjortis. Och om möjligt ännu dummare i huvudet då hon får alkohol. Vore jag kille skulle jag fly henne för allt vad tygen håller!
2021-04-15, 20:28
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, och paniken över milleniumbuggen. Jobbade i it-branchen då. 🤣

Me 2, inte ett skit hände, men hade beredskap vid midnatt. Jobbar tom kvar på samma ställe....
2021-04-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Victoria kör en live på insta och säger att hon ska raka Simons andra ögonbryn när han kommer ut så det blir symmetriskt. Otroligt
Hon är verkligen sinnessjuk. Har sagt sedan samma sekund hon åkte ut för det att hon inte ångrar sig en sekund.
Medlem
Nardos till Tanja: Dammsuga inte. Folk sover.
Också Nardos: leker med en ballong och SKRIKER... orkar inte med henne.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicLin
Jag måste uppriktigt säga att Mergim är den absolut överlägset vidrigaste människan jag någonsin har beskådat.
Jag älskade att att titta på bb innan han kom in, varje dag på jobbet såg jag fram emot att få titta på bb med min fästmö på kvällen.
Men sedan han kom in så tycker vi knappt om att titta längre, det känns som att ett mörker har lagt sig över huset.
Han får medvetet de andra deltagarna att må dåligt endast för egen vinning och han har tydliga psykopatiska och narcissistiska drag, det är riktigt obehagligt att se på.
Otroligt synd då denna säsongen var riktigt trevlig att kolla på innan!

Förstår inte hur BB kan be honom om att vara med? Han skulle komma in och vi skulle få bevittna hans förändring och utveckling men han är labil och de andra måste gå på tå för att inte utlösa bomben. Hans sinnelag är oroväckande och ser sig själv som grandios där han har all kontroll. Han får vara hur dryg han vill, lägga vilka kommentarer han vill, lacka på vad han vill men om andra gör det så går han emot direkt. Det är bara Mergims känslor som betyder något och han upprepar bara förra året. Han måste gå en kurs i hur man lär känna sig själv och hur stor del han har i konflikters uppkomst. Han trycker ner andra genom att yttra sig hur han vill och när någon sen vill försvara med motargument så säger han stopp och blir agressiv. Oerhört energikrävande att försöka vara såna personer till lags och att umgås med i längden. Jag skulle inte bli förvånad om många av hans vänner lagt ner för att de inte orkar med hans beteende. Det är så tydligt att han inte borde vara där. Han skulle mer vara i behov att gå i beteendeterapi.

Ja det finns en känsla av obehag i att se Mergims beteende!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-15 kl. 20:32.
2021-04-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Me 2, inte ett skit hände, men hade beredskap vid midnatt. Jobbar tom kvar på samma ställe....
En 386:a i Gambia strulade. Uråldrig version redan då. 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Tanja kommer nog snart tappa det. Hon skulle snällt dammsuga och Nardos säger "alltså låt bli, tänk på att folk sover. Visa dem respekt" Typ ish. Klockan 20.20...

Tanja satte sig i soffan och såg inte glad ut. Hon bet verkligen ihop. Detta plus gårdagen och att hon är nominerad gör nog att hon börjar ifrågasätta sin närvaro i huset. In med Steffi och Ponne till henne. <3
Förr eller senare exploderar det och efter den första gången blir det enklare att göra det en andra gång, och efter den tredje gången blir hon van. Även solen har sina fläckar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Såg just detta och undrar vad i hela fridens Adrian viskar till Madde??
När viskade han?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo

Lyft ut prinsessan Nardos, så blir alla i huset nöjda.
2021-04-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad hände mellan Nardos och Judith innan censuren?

Bra fråga man fick väl inte se ett skit. Jag har iaf inte sett något, bara lite eftersnack från Juddan om nötter och "jag frågade Pedram om jag lät för hård".
2021-04-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De klickade redan från start. Han har hittills kallat henne bro och syster. Hänga med henne kanske fyller samma funktion som att hänga med grabbarna som han uppskattar på utsidan?

På samma bana. Hörde inte hela samtalet men lät som han öppnade upp sig om Emelie till Tanja i bubbelnuggen tidigare.
Så är nog mer en kompis, fast han hade nog kunnat tänka sig en natt i sänghalmen med henne
Han är dock så nere i Emelie, annars hade han nog inte tagit hennes beteende de senaste dagarna. Typiskt en douchebag att falla för jakten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in