2021-04-15, 19:19
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kommer att betala nära o kära som inte ens ser på programmet ifall det är att man röstar ut någon, kommer be dom att rösta Tanja.

Jag förstår att folk gillar henne helt klart men hur underhållande är en person som inflikar varje tjafs med "dä ää lögn vettö ta dää mää än kläckspark!" och "vettö vad NAMN dää ää hääält ökäj ätt känna så!"

Håll käften bara knip igen tyst prata aldrig mer låt människor tjafsa och leva rövare sluta vara så jävla positiv i TV. Jättebra egenskap, du är värd fyrtiofem miljarder kronor men inte i detta tv program du gör det så tråkigt. Hoppas verkligen att det är utröstning.

Bara för att man är glad och positiv så betyder det inte att man är underhållande.
Är du verkligen så desperat?
2021-04-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag kommer att betala nära o kära som inte ens ser på programmet ifall det är att man röstar ut någon, kommer be dom att rösta Tanja.

Jag förstår att folk gillar henne helt klart men hur underhållande är en person som inflikar varje tjafs med "dä ää lögn vettö ta dää mää än kläckspark!" och "vettö vad NAMN dää ää hääält ökäj ätt känna så!"

Håll käften bara knip igen tyst prata aldrig mer låt människor tjafsa och leva rövare sluta vara så jävla positiv i TV. Jättebra egenskap, du är värd fyrtiofem miljarder kronor men inte i detta tv program du gör det så tråkigt. Hoppas verkligen att det är utröstning.

Bara för att man är glad och positiv så betyder det inte att man är underhållande.

Wow du är mer bitter än vad jag är och det är en bedrift ska du veta
Bannlyst
Korvvakten simon, snart blir Mergim arg
Medlem
1754s avatar
Simon: "Folk är så jävla larviga när det gäller hygien."

Nej Simon, det är du som är äcklig som inte kan sköta din hygien och kletar ner allting med dina kissfingrar.
2021-04-15, 19:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kan vara så, men jag tror inte dessa personer är smartare än de i huset.😀
Haha.
Bbpolizei verkar väldigt målinriktade dock på vem dom vill skall ut.
Deras intelligens kanske inte är iordning. Men fundera på om frågan formuleras så på måndag.
Då blir det en nagelbitare. Tänk om Tanja då skulle få lämna hur Mergim kommer växa i huset .
Han går och säger "men det spelar ingen roll hur många följare man har" yada yada yada.
Han blir kejsaren. Hahaha.
Om, om, om. Vi får la se.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Haha Tanja sa of course my horse. Ovetande shout out till fb?!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hen får mig att känna att jag har en sund distans till programmet. Känns bra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Är du verkligen så desperat?
Haha nästan
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
2021-04-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men är det bara jag som hörde när de läste upp brevet om att tittarna röstar på den de vill ska stanna och att det inte kommer bli några tävlingar om att rädda någon?

Ah, är det sant? Skönt att veta i så fall och slippa spekulera mer kring det, kollade inte när brevet kom in.
2021-04-15, 19:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, är det sant? Skönt att veta i så fall och slippa spekulera mer kring det, kollade inte när brevet kom in.
Stod så i brevet åtminstone.
2021-04-15, 19:25
Medlem
Är det Judith och Kakan som manglat på varandra verbalt tro?
2021-04-15, 19:25
Bannlyst
Dom är utklädda, varför?

När ska dom nominera varandra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in