2021-04-15, 19:14
Medlem
*Till tonerna av Levels*

Never forget att nån skrev igår att alla här bara är avundsjuka på Adrian för att han är perfekt i allt.
2021-04-15, 19:15
Medlem
Paladins avatar
Såg första kvarten av dagens avsnitt nu. Programledaren (den rödhåriga) går hårt åt Mergim och hans sätt att vara i huset och gentemot Tanja. Påvisar att han inte ändrat sig sedan förra gången och att han får de andra att gadda ihop sig mot Tanja. Vidare förutspår hon att ingen kommer våga nominera Mergim (idag) vilket ju visade sig stämma.

Känns ändå bra den biten jag sett.
2021-04-15, 19:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Känner också så ibland, angående Tanja. Lite enerverande...låt folk få säga och känna som de vill för stunden. ALLT är och kan inte vara positivt HELA tiden. Hade blivit mega irriterad om någon hela tiden skulle komma med positiva klichéer.
+1
2021-04-15, 19:17
Medlem
ovaxadbanans avatar
Mössor var förbjudet och nu har idioten på sig en mössa. När det äntligen var förbjudet så skickas han till stenåldern men mössor fanns inte då heller BB för fan!!!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja om man ser till AD:s påstådda omtänksamhet gentemot Dompa när "Douchbag" grejen blev enorm för att AD gick till Dompa direkt och skulle berätta vad Emelie sa till Joel. Det ledde sen till att "alla" blev involverade och Dompa kände sig som den åtalade i domstolen och att detta förlängdes sen med att folk pratade om det, vilket gjorde att Dompa hamnade i dålig dager!

T.om med Emelie sa till Dompa att AD är nyfiken och vill inte hans bästa! Nej hon har helt rätt och detta är inte första gången AD vill få andra att sticka ut som dåliga. Han utnyttjade Simons tidigare utbrott på Nardos ute i köket då han vet att det redan är infekterat. AD lämnar sitt samtal med Nardos och flyr till logementet för han VET att där kommer Simon att lacka på Nardos, vilket han också gör och detta är precis det AD vill för senare skrattar han åt Simon och hans explosion och påpekar återigen om hans temperament. Detta är bara en av gångerna han skapar dessa situationer. Hade han varit så diplomatisk så hade han tänkt,. "Nej jag går inte in där med Nardos när Simon och hon redan råkat i luven på varandra!"

Detta är 100% taktik från AD;s sida och för honom är detta kalas och flera steg närmare miljonen då andra syns ur ett negativt perspektiv av både tittare och de andra i huset!

Nu ser vi lite olika här. AD tog snacket direkt med Dennis. Ensam. Oschysst? Du kanske tycker det. Att ta ett snack direkt är enligt mig schysst. Så där skiljer vi oss. De har ett bra snack. Plötsligt dyker Gamnacken upp och Dennis vill ha honom där varpå Gamnacken börjar sin långa charad om brudar osv. BAM! Så,dyker Albanen upp som sitter och sedan springer och skvallrar. Det i början kallas för killsnack. Tydligen något du inte förstår. Man går direkt till sin polare drar honom åt sidan och tar ett snack.

Du gör extremt elaka misskalkyleringar i din essä.
Helt fel, gör om och rätt.
Men det kommer du inte.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Never forget att nån skrev igår att alla här bara är avundsjuka på Adrian för att han är perfekt i allt.

Finns inga perfekta människor utan bara de som söker allas godkännande och gör allt för att få den! T.om köra skådespel.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
åsna, dom nämnde i liven och pratade om att ta vaccinet direkt utanför huset.

kommentera eller svara aldrig igen chuckie. jag cuttar dej.capisch ,finito.

mergins falukorv på ingång ny regi ortens style...nardown tar den dubbelt vikt i tvåan.

haschtagg urtens uranus

LOL. aalllah vet eller borde veta att dom itne har en möjlighet att ta vaccin....har dom noll koll. bra du e itne ensam LOL.
Medlem
Men är det bara jag som hörde när de läste upp brevet om att tittarna röstar på den de vill ska stanna och att det inte kommer bli några tävlingar om att rädda någon?
2021-04-15, 19:18
Medlem
Jag kommer att betala nära o kära som inte ens ser på programmet ifall det är att man röstar ut någon, kommer be dom att rösta Tanja.

Jag förstår att folk gillar henne helt klart men hur underhållande är en person som inflikar varje tjafs med "dä ää lögn vettö ta dää mää än kläckspark!" och "vettö vad NAMN dää ää hääält ökäj ätt känna så!"

Håll käften bara knip igen tyst prata aldrig mer låt människor tjafsa och leva rövare sluta vara så jävla positiv i TV. Jättebra egenskap, du är värd fyrtiofem miljarder kronor men inte i detta tv program du gör det så tråkigt. Hoppas verkligen att det är utröstning.

Bara för att man är glad och positiv så betyder det inte att man är underhållande.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Åt AD en choklad bars inne på rummet?
japp det gjorde han
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men är det bara jag som hörde när de läste upp brevet om att tittarna röstar på den de vill ska stanna och att det inte kommer bli några tävlingar om att rädda någon?
Nej. Jag hörde det också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
*Till tonerna av Levels*

Hahaha, åh..

Rart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in