2021-04-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok! Tack.

Nej det är förståeligt för det skulle bli ett kackel utan dess nåde om det skulle offentligöras!

Jag hoppas att dom invaggas i en falsk trygghet där nomineringarna är anonyma i början. Så vågar dom rösta med hjärta och hjärna och inte fegrösta. Och då, boom, kommer deras nomineringar visas på skärmen
2021-04-15, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vem vill du åker på måndag?

Jag hoppas Madde och Jackie åker. Jackie är så jobbig att jag byter kamera så fort hon är i bild och Madde är så jävla mesig att jag får eksem inuti kroppen... Ut med dom!
2021-04-15, 17:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Adrians farsa heter marek i mellan namn LOL

Mamma hette tidigare Ella Elzbieta i förnamn och efternamn Podsiadly
2021-04-15, 17:57
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nästa år blir han BB 2022. Den djävla kackerlackan kommer dyka upp så länge det finns BB.
Då går den kanalen i konkurs !
2021-04-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nardos och Mergin umgås på utsidan och följer varandra på nätet. Många verkar ha missat när dom låg i sängen och snackade minnen från fester. Jag hörde alltihop och tryckte av prenumerationen på C-more omedelbart. Helt sjukt i mina öron.
Tanja och Mergim känner även dom varandra utanför huset. Pedram och Mergim känner också varandra. Julia och Judith gemensamma vänner. Simon och Judith är grannar och rör sig i samma kretsar och så var det någon mer av tjejerna i huset som känner folk från Simons fd arbetsplatser mm.

Alla i huset har koppling till varandra och först nu föll poletten?
2021-04-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tror inte på något kärleksdrama och vill jag se kärlek och romatik så kör jag igång min Mammas absoluta favoriter av de alla, "Borta Med Vinden"
Ett tips. Älskar, Älskar inte om man vill se ett äkta kärleksdrama.
Medlem
Vafan stenåldersmänniskorna har ju the time of their life!!! Inget straff det där ju....
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag hoppas att dom invaggas i en falsk trygghet där nomineringarna är anonyma i början. Så vågar dom rösta med hjärta och hjärna och inte fegrösta. Och då, boom, kommer deras nomineringar visas på skärmen

Ouff det skulle vara magiskt att få se deras reaktion! Hoppas på det
Medlem
Underbart att dom som straffas har 1000 gånger roligare än dom andra
2021-04-15, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ett tips. Älskar, Älskar inte om man vill se ett äkta kärleksdrama.

*host* Äkta *host*
2021-04-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tanja och Mergim känner även dom varandra utanför huset. Pedram och Mergim känner också varandra. Julia och Judith gemensamma vänner. Simon och Judith är grannar och rör sig i samma kretsar och så var det någon mer av tjejerna i huset som känner folk från Simons fd arbetsplatser mm.

Mergim har ju tydligen spammat alla deltagare och deras anhöriga så inte konstigt att han "känner" alla.
2021-04-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Hahaha sluta ljug pajas. Mergim är den som skrev till både pedram och tanja efter att det blev känt vilka som ska delta för o redan då börja slicka fisring för han själv visste att han skulle in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in