2021-04-15, 09:09
Medlem
Kurden från Shottaz ??
Citera
2021-04-15, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Kurden från Shottaz ??
Är han en utav dom häktade?
Citera
2021-04-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Vrf ljuger du ingen har rört antwan visa bevis ist för o säga tomma grejer

Har för mig att jag läst i encrochattarna från FUP angående einars kidnappning att någon säger att dom ska göra samma sak mot einar som man gjort mot Antwan.
Citera
2021-04-15, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizQ
Har för mig att jag läst i encrochattarna från FUP angående einars kidnappning att någon säger att dom ska göra samma sak mot einar som man gjort mot Antwan.

Vilken sida herregud hela högen ni alla snackar skit sitter o säger tomma grejer luffare visa bevis säg vilken källa annars va tyst
Citera
2021-04-15, 16:32
Medlem
SweKingCalles avatar
Det stora problemet är ju att det är ingen skillnad vare sig de blir tagna med vapen eller ej ...För det blir ju för FAN inga straff ändå
Citera
2021-04-15, 16:50
Medlem
Kan ingen ta fram dom häktade väldigt intressant de här
Citera
2021-04-15, 17:14
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Vilken sida herregud hela högen ni alla snackar skit sitter o säger tomma grejer luffare visa bevis säg vilken källa annars va tyst

Varför detta agg? Det är Flashback, det mesta är spekulationer. Är du god vän med AntWan eller? Förövrigt har jag inte en jävla aning om vem det är.
Citera
2021-04-15, 17:16
Medlem
Liberationfronts avatar
Så shottaz letade efter dubbelpenetration i Hjulsta?

Det låter helt åt helvete.
Citera
2021-04-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Varför detta agg? Det är Flashback, det mesta är spekulationer. Är du god vän med AntWan eller? Förövrigt har jag inte en jävla aning om vem det är.

han är den tredje personen som säger samma sak sen när ja frågar om bevis ingen av dom svarar ngt riktigt
Citera
2021-04-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Kurden från Shottaz ??
Det är troligen några yngre i FLG, Aftonbladet skrev Shottaz för att det är i princip samma gäng och att det ger mer visningar.

Tror inte några stora namn som Kurden eller Farre skulle göra något så dumt som detta
Citera
2021-04-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Det är troligen några yngre i FLG, Aftonbladet skrev Shottaz för att det är i princip samma gäng och att det ger mer visningar.

Tror inte några stora namn som Kurden eller Farre skulle göra något så dumt som detta
Piraten la ut story igår, såg ut som han va strapped. Kan vara piraten, kawala hoodz ninow någon av dom. Välkända hos polisen stod det
Citera
2021-04-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5

Dille aka kurden är inte stora namn. Enda anledningen till att hans namn är välkänt är för att han står brevid artisterna shottaz o deras hype i sociala media.

F.ö har jag inte sett honom vara aktiv på ett tag och dela yasin grammis nominering på sin story så kan hända att han är en av dem häktade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in