2021-04-15, 15:18
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tror hon var beredd på det. Det märktes dock på MADDE att hon blev ledsen, vilket jag också kan förstå.

Jag missade detta.
Jag undrar dock hur dem som röstat på Tanja tänkt?! Jag menar dem är så säkra på att hon kommer vinna så varför skulle hon inte bli räddad den här gången. Det är ju smartare att rösta på någon som man tror sig ha en chans att vinna tittarröstningen mot
2021-04-15, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur kunde inte Mergim bli nominerad?
Fan, hans ”tyck-synd-om-mig” skådespeleri fungerade alltså
Det var mycket enklare för Tanja, Madde, Emelie etc att ge sina 2 till Jaqi och Dennis än att ge dom till dramaqueen Mergim och riskera ännu en episod. Att Mergim kommer plocka bort dom en efter en tillsammans med Nardos verkar de inte ha fattat.
2021-04-15, 15:19
Medlem
Paladins avatar
Röstar på Tanja i ALLA lägen.

Tänker lobba för att Mergim, Nardos och Falskelie skall ut a s a p.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alla som inte nominerade Mergim är idioter
Det fattar ju alla att de där inne är trasiga människor. Gå igenom vem dom är så är det lågbegåvade som inte ens kan pricka in Danmark på kartan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag missade detta.
Jag undrar dock hur dem som röstat på Tanja tänkt?! Jag menar dem är så säkra på att hon kommer vinna så varför skulle hon inte bli räddad den här gången. Det är ju smartare att rösta på någon som man tror sig ha en chans att vinna tittarröstningen mot

De flesta här inne tycks överskatta deras förmåga att tänka.
2021-04-15, 15:20
Medlem
Fick man se vem som nominerade vem?
Medlem
ziggarillens avatar
Hoppas och tror att Tanja ryker. Alla svenskar tillhör inte hennes beundrarskara vilket man skulle kunna tro när man läser här. Förstår inte vad som får folk att gå igång på henne? Tycker hon är en typisk WT och är varken snygg eller speciellt underhållande. Skulle inte ens märka om hon försvann mer än att man slapp höra det ständiga flabbet.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu är du typ sjunde personen som skriver att Tanja är min favorit men jag kommer rösta på någon annan för hon kommer ändå räddas. Det finns OTROLIG stor risk att hon kan ryka för det är 4 pers som sitter löst och alla kommer anta att Tanja har mest röster och väljer att rösta kvar någon annan, detta är stort mistag och ALLA på Fb bör rösta kvar Tanja för att vara på säkra sidan. Jag hade köpt argumentet om det var 2-3 personer som var nominerade. RÖSTA KVAR TANJA, om hon ryker då kommer Nardos MED STÖRST SANNOLKHET VINNA HELA SKITEN. TANJA ÄR VÅRT ENDA HOPP FÖR ATT FÖRHINDRA DET FRÅN ATT HÄNDA!!

EXAKT!!!!!!!!!!! Idiotisk tänkande!!!!!!!!!!!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Alldeles för lite cojones i huset...som Zlatan skulle sagt.
Jodu, deras ynkliga bollar är ju som knapphålshuvuden. 🤬
Medlem
Ja BB, ta in lögndetektorn och sätt på Mergims skalle.
2021-04-15, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim om Tanja "Jag blev mer ledsen för att hon valde mig för vi är så nära" Aldrig uppfattat att dom är nära? Han som snackar skit om sin NäRRRRRa kompis snarare då.

Det är väl bara sånt han säger för att manipulera folk. Hade verkligen älskat om någon svarade han "men då har vi väldigt skilda uppfattningar om hur nära vi står varandra och det är väl inte riktigt mitt fel" istället för att slicka hans jävla arsle
2021-04-15, 15:21
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Exakt... Jag har sagt hela tiden att han och Nardos inte kommer bli nominerade. Ingen orkar ta bråket som kommer bli...

Ja du har så rätt och dem spelar på det jävligt mycket. Mergim i alla fall, vet inte om Nardos är så klipsk att hon ens förstår det själv. Så för stämningens skull försöker alla hålla dem två nöjda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in