Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.Enstoring
Nu är det inte regeringen som påstår detta ditt miffo!
Detta är SKR.
Argumentet är att regionerna har kapaciteten för det. Vad har du för argument?
Att din hjärna inte klarar av att acceptera att regionerna klarar detta?
Jag har inte sagt det är regeringen heller
Jag gjorde en liknelse över din härskarteknik som är grundade hos vänstern/regeringsälskarna som skrek att man inte var "statsepidemiolog" och skulle lyssna på varje ord Tegnell sa utan att ifrågasätta. Du kommer med precis lika efterblivet uttalande fast om regionerna. God morgon yxskaft?
Du har fortfarande inte kommit med ett vettigt argument till hur man ska klara av att vaccinera 271 människor i minuten under en hel vecka som kommer att pågå i 8-9 veckors tid.
Du måste vara ny i tråden med tanke på att du har varken hängt med sedan mars förra året med tanke på hur extremt naiv du är. Du kan fan inte påstår att regeringen, tegnell och alla andra mynidgheter har varit förtroende ingivande överhuvudtaget?
Svetsaren har gjort allt för att hålla ekonomin uppe och offrat över 10k människor på köpet.
Tegnell har haft hel om precis alla sina prognoser. ALLA!
Regionerna/äldrevården offrade de äldre under våren med palliativ vård för att inte fylla IVA avdelningarna.
Jag har inte tid att käfta emot dina efterblivna självklarheter.
Så återkom med något konstruktivt nästa gång mer än en massa glåpord. Märks att du är i dina unga 20 år med tanke på din retorik.