Stör mig också på att han ständigt ska slänga in "alla vi kommer ses på utsidan" varje gång han pratar med Madde om deras relation, hur relevant är det egentligen? Och det är nästan tvångsmässigt också, har nog hört han säga det minst 13 gånger. Han är så fruktansvärt oklar.
Precis vad jag tänker varje gång han nämner det. Den bästa kvällen (Patzy) var han inte ens inblandad. Säsongen var fortfarande en flopp och tillhör inte ens topp 5 bästa säsongerna
Hahaha vill ändå minnas att under tiden Patzy skulle "döda horan" så hade Marek o Sami ett rejält tjafs i det andra sovrummet
Shit vad tråkig denna Flashbacktråd är jämfört med förra årets.
Jag tror det blev så för att vissa, ni vet vilka ni är, kärade ner sig i Madde och Adrian. Jag förstår inte hur medelålders gubbar finner det intressant. Det var mycket roligare förra året när man kunde hata på allt och alla utan att bli påhoppad. De första 10 tusen sidor är en fet jävla grupprunk om Adrian, tråkiga jävla gentleman och officerskämt.
Adrian och Madde ska förlöjligas för att tråkigare, stelare och torrare människor går ej att hitta. Adrian har förstört hela säsongen men han sänkte också underhållningen på Flashback. Det kan inte jag förlåta den polska fittan för.
Adrian och Madde är det som roar mig och det är svinkul att titta på båda. Utan dom vore det ingenting kvar mer än Mergim som skriker Ohmajgadd och Jag döör. Så satans urtrista personer och det finns ingen man gillar. Jag håller på Simon och Emilie om nu någon ska kamma hem den där miljonen. Om kärleksparet Madde och Adrian försvinner finns inget kul kvar att skåda. En fars och lyteskomik på hög nivå när det paret är i bild.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 11:17.
Adrian och Madde är det som roar mig mig och det är svinkul att titta på båda. Utan dom vore det ingenting kvar mer än Mergim som skriker Ohmajgadd och Jag döör. Så satans urtrista personer och det finns ingen man gillar. Jag håller på Simon och Emilie om nu någon ska kamma hem den där miljonen. Om kärleksparet Madde och Adrian försvinner finns inget kul kvar att skåda. En fars och lyteskomik på hög nivå när det paret är i bild.
Jag håller till 100% med. Vad finns det annars att snacka om. Nardos orkade jag i 2 dagar. När Juddan, Tanja och Peddo fick varningar och gräns för alkoholintaget försvann allt. Vad finns då kvar att tjôta om. Tess försvann tidigt också.