2021-04-15, 11:12
Medlem
Anonym396s avatar
TV4 kommer inte tillåta oss att rösta ut någon. Iallafall inte veckorna Nardos hänger löst då det finns en risk att hon lämnar.
2021-04-15, 11:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag kan tänka mig att Adrian viskat till Joel att han ska nominera sin stalker. Och till Mergim.
Hehe.
Fan vilken tsunami det skulle ha utlöst. Att han aktivt ville ha ut henne efter snacket
2021-04-15, 11:14
Medlem
Nu har nomineringarna börjat - då är det censur i tid och otid!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Stör mig också på att han ständigt ska slänga in "alla vi kommer ses på utsidan" varje gång han pratar med Madde om deras relation, hur relevant är det egentligen? Och det är nästan tvångsmässigt också, har nog hört han säga det minst 13 gånger. Han är så fruktansvärt oklar.
Precis vad jag tänker varje gång han nämner det. Den bästa kvällen (Patzy) var han inte ens inblandad. Säsongen var fortfarande en flopp och tillhör inte ens topp 5 bästa säsongerna

Hahaha vill ändå minnas att under tiden Patzy skulle "döda horan" så hade Marek o Sami ett rejält tjafs i det andra sovrummet
Medlem
Paladins avatar
Mergim "Det är inte alltid en fördel att ha många följare"

Nardos "Nää. Det är inte alltid en fördel att ha många följare"

Igår:

Nardos "Tanja, du har ju många följare och har varit på TV'n innan."

Nardos. Dra. Bara dra. Helst igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Haha, tänkte också på de. Att dom gav varandra 2 poäng.

Adrian - Ut med henne, hon är så på mig.

Madde - Ut med honom, han vill inte pussas
🤣👍
2021-04-15, 11:15
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian har fjäskat in sig hos alla och han kommer tyvärr inte bli nominerad på länge.

Emelie, Dennis, Jackie, Pedram, Mergim och Simon är nog personer som kommer hänga löst varje vecka.

Hoppas två åker ut denna vecka för annars är det ännu en tråkig veckofinal där Jackie kommer lämna.
2021-04-15, 11:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Shit vad tråkig denna Flashbacktråd är jämfört med förra årets.

Jag tror det blev så för att vissa, ni vet vilka ni är, kärade ner sig i Madde och Adrian. Jag förstår inte hur medelålders gubbar finner det intressant. Det var mycket roligare förra året när man kunde hata på allt och alla utan att bli påhoppad. De första 10 tusen sidor är en fet jävla grupprunk om Adrian, tråkiga jävla gentleman och officerskämt.

Adrian och Madde ska förlöjligas för att tråkigare, stelare och torrare människor går ej att hitta. Adrian har förstört hela säsongen men han sänkte också underhållningen på Flashback. Det kan inte jag förlåta den polska fittan för.
Adrian och Madde är det som roar mig och det är svinkul att titta på båda. Utan dom vore det ingenting kvar mer än Mergim som skriker Ohmajgadd och Jag döör. Så satans urtrista personer och det finns ingen man gillar. Jag håller på Simon och Emilie om nu någon ska kamma hem den där miljonen. Om kärleksparet Madde och Adrian försvinner finns inget kul kvar att skåda. En fars och lyteskomik på hög nivå när det paret är i bild.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-15 kl. 11:17.
2021-04-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mergim "Det är inte alltid en fördel att ha många följare"

Nardos "Nää. Det är inte alltid en fördel att ha många följare"

Igår:

Nardos "Tanja, du har ju många följare och har varit på TV'n innan."

Nardos. Dra. Bara dra. Helst igår.

Alltså, Nardos har tappat precis allt på bara två dagar. Snacka om att fasaden spricker!
2021-04-15, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Intressanta vore om mössan nominerade Madde...🤔

HAHA, ja!

Eller nej, förresten. Står inte ut med fler konspirationsteorier kring dessa två.

HaN RöStAdE Ut HeNnE FöR aTt HaN ViLl DeJtA HeNnE pÅ uTsIdAn.

🤪🤪🤪
Medlem
Jahopp, hörde Adrian för en stund säga att man inte får prata något kring nomineringar. Sen hör man Nardos och Mergim snacka kring det. Vad gäller?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Adrian och Madde är det som roar mig mig och det är svinkul att titta på båda. Utan dom vore det ingenting kvar mer än Mergim som skriker Ohmajgadd och Jag döör. Så satans urtrista personer och det finns ingen man gillar. Jag håller på Simon och Emilie om nu någon ska kamma hem den där miljonen. Om kärleksparet Madde och Adrian försvinner finns inget kul kvar att skåda. En fars och lyteskomik på hög nivå när det paret är i bild.

Jag håller till 100% med. Vad finns det annars att snacka om. Nardos orkade jag i 2 dagar. När Juddan, Tanja och Peddo fick varningar och gräns för alkoholintaget försvann allt. Vad finns då kvar att tjôta om. Tess försvann tidigt också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in