2021-04-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Amilias röv
100%. 😱😱😱
2021-04-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
HOPPAS nu dom ryggradslösa kräken inte blev skrämda av Nardos och Mergims härskartekniker igår, och nominerar Mergim!!! (som dom säkert vill)🤞

Och så blir både han och Nardos HELT galna så fler får upp ögonen! 🙂

Ja!!!
2021-04-15, 11:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Madde skulle värna om sin älskling alla dar i veckan och aldrig komma på tanken att nominera sin blivande make. Om han åkte ut skulle hennes hjärta kunna sluta slå.
Haha.
Jag ser verkligen fram emot att se hur de har röstat.
Inga röster på honom från henne i alla fall. Hehe.
2021-04-15, 11:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men det är ju skrattretande. Varje gång det kommer på tal säger han "efter det här kommer VI ALLA hänga på utsidan och lära känna varandra" i olika former. Aldrig "jag vill träffa DIG". Det var dags att ge upp redan för 45 dagar sedan. Ett mähä är vad han är. Dels för att han uppenbarligen inte kan tala klarspråk och dels för att han är en allmän fjant. Madde är för bra för honom.
Stör mig också på att han ständigt ska slänga in "alla vi kommer ses på utsidan" varje gång han pratar med Madde om deras relation, hur relevant är det egentligen? Och det är nästan tvångsmässigt också, har nog hört han säga det minst 13 gånger. Han är så fruktansvärt oklar.
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Exakt vad var så galet under förra årets fester Mergim?
Pajas.
Precis vad jag tänker varje gång han nämner det. Den bästa kvällen (Patzy) var han inte ens inblandad. Säsongen var fortfarande en flopp och tillhör inte ens topp 5 bästa säsongerna
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Samma skit han sagt i fem veckor till henne nu alltså. När han kommer ut kommer tjejerna stå på kö så det blir ändå inget där.

Verkade Madde glad av hans ord eller syntes det att hon hade hoppats på en romans I huset?
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Kan bli årets romans och ett besök på BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha.
Intressanta vore om mössan nominerade Madde...🤔
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Hoppas du har rätt, men det kan mycket väl också vara så att vi ska rädda den vi helst vill ha kvar. De röstar väl alltid på de personer de helst vill ska lämna medans det för oss tittare kan variera? Var endast ett fåtal gånger förra året vi fick rösta på den vi helst ville se lämna, om jag inte missminner mig.

Yepp. Produktionen bytte varje vecka.
Men vi kommer nog fortfarande få rädda 1 innan måndagsfinalen oavsett, nedräkningen på stora skärmen bör vara tillbaka nu antar jag.
2021-04-15, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Samma skit han sagt i fem veckor till henne nu alltså. När han kommer ut kommer tjejerna stå på kö så det blir ändå inget där.

Verkade Madde glad av hans ord eller syntes det att hon hade hoppats på en romans I huset?

Precis, samma trötta svar. Han gick typ från 0 till 100 igår när han frågade Madde om deras relation. Är övertygad om att detta är för spelet och för tittarna. Vem vill inte se deras "genuina" romans utvecklas? I call it BS.
2021-04-15, 11:08
Medlem
Anonym396s avatar
Shit vad tråkig denna Flashbacktråd är jämfört med förra årets.

Jag tror det blev så för att vissa, ni vet vilka ni är, kärade ner sig i Madde och Adrian. Jag förstår inte hur medelålders gubbar finner det intressant. Det var mycket roligare förra året när man kunde hata på allt och alla utan att bli påhoppad. De första 10 tusen sidor är en fet jävla grupprunk om Adrian, tråkiga jävla gentleman och officerskämt.

Adrian och Madde ska förlöjligas för att tråkigare, stelare och torrare människor går ej att hitta. Adrian har förstört hela säsongen men han sänkte också underhållningen på Flashback. Det kan inte jag förlåta den polska fittan för.
2021-04-15, 11:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha.
Jag kan tänka mig att Adrian viskat till Joel att han ska nominera sin stalker. Och till Mergim.
2021-04-15, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Intressanta vore om mössan nominerade Madde...🤔

Haha, tänkte också på de. Att dom gav varandra 2 poäng.

Adrian - Ut med henne, hon är så på mig.

Madde - Ut med honom, han vill inte pussas
2021-04-15, 11:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Härligt om så stämmer. Som man har väntat på det!

Citat:
Hoppas du har rätt, men det kan mycket väl också vara så att vi ska rädda den vi helst vill ha kvar. De röstar väl alltid på de personer de helst vill ska lämna medans det för oss tittare kan variera? Var endast ett fåtal gånger förra året vi fick rösta på den vi helst ville se lämna, om jag inte missminner mig.

Fasen inget är ju någorlunda säkert med BB längre. Nu hoppas jag på som förra året att man röstar ut. Lämna huset helt enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in