2021-04-15, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon blev naturligtvis jättglad. Det kändes att han och blev det också. Det kunde inte bli klarare. Vad är det inte folk fattar. Måste han fingerpulla henne på utegården för att det är tokklart för dom.

Oavsett vad dom säger eller vad dom gör, så kommer folk alltid att ifrågasätta det. Jag tycker att det dom två har är det mest äkta, dom tänker längre än huset. Sen kan folk säga precis vad dom vill. Madde är mer öppen med vad hon känner och tänker, men Adrian visar sitt på andra sätt.
2021-04-15, 11:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ser era tips, men ni har glömt en given som kommer dra på sig en del röster. Tyvärr kommer Dompas hotellstory bita honom i röven idag.

Madde, Joel o fler svaga individer kommer välja den "lätta" vägen och nominera honom. Lätt att motivera.

Min röst går till att rädda honom på måndag.

All löve!
Vi kommer att rösta på lämna på måndag, mest troligt då de röstar på den dom vill skall lämna. Som förra året.
2021-04-15, 11:01
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det argumentet gav hon efter att Mergim hade blivit arg och pratat med Nardos, inte under röstningen. Under röstningen var det för att Mergim varit med tidigare, punkt.

Hade även varit blint av henne att rösta så baserat på Julias ord förutsatt att hon röstade pga det Julia sa vilket inte var fallet. Bara en efterkonstruktion som Tanja gjorde som bortförklaring.

Hon röstade för att Mergim varit med innan och bör bara ha stått fast vid det istället för att bortförklara det.

Jag tyckte som att hon stod för det också?
Var ju därför ..att hon ville ge alla andra denna upplevelse .. var ju inte personligt mot han 🤷🏻‍♀️
2021-04-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Tycker inte det var något nytt (men kan ha missat nåt).
De sa typ att de inte vill stressa fram nåt, folk i huset är hetsiga, madde tycker ad är nice och fin, adrian vill ha kul med alla i huset men är det nån han kan tänka sig dejta på utsidan är det hon, och att han tycker att hon är attraktiv.

Samma skit han sagt i fem veckor till henne nu alltså. När han kommer ut kommer tjejerna stå på kö så det blir ändå inget där.

Verkade Madde glad av hans ord eller syntes det att hon hade hoppats på en romans I huset?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Vi kommer att rösta på lämna på måndag, mest troligt då de röstar på den dom vill skall lämna. Som förra året.

Härligt om så stämmer. Som man har väntat på det!
Medlem
Citat:
Hon blev naturligtvis jättglad. Det kändes att han och blev det också. Det kunde inte bli klarare. Vad är det inte folk fattar. Måste han fingerpulla henne på utegården för att det är tokklart för dom.

+1

Det är knappast Maddes fel att han tog upp det igår och dessutom inte kan tala klarspråk!
Att det blir stelt mellan dom är säkert för att de inte kan prata om privatasaker då AD aldrig någonsin snackar om något annat privat än möjligtvis hans systerdotter typ.
Finns inte så mycket annat att prata om då förutom tävlingar och huset
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Inte fingerpulla. Hon vill känna hans varma lem mellan sina lår. Det är kärlek. Eller i tvåan kanske så Adrian känner sig hemma på området.
Medlem
För mig är det omöjligt att förstå hur det kan finnas någon som helst attraktion kvar mellan Madde och Adrian. Det är som ett uttorkat gummiband som Madde ständigt försöker gnida in med olja i hopp om föryngring..
2021-04-15, 11:03
Medlem
Citat:

Hoppas du har rätt, men det kan mycket väl också vara så att vi ska rädda den vi helst vill ha kvar. De röstar väl alltid på de personer de helst vill ska lämna medans det för oss tittare kan variera? Var endast ett fåtal gånger förra året vi fick rösta på den vi helst ville se lämna, om jag inte missminner mig.
2021-04-15, 11:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
HOPPAS nu dom ryggradslösa kräken inte blev skrämda av Nardos och Mergims härskartekniker igår, och nominerar Mergim!!! (som dom säkert vill)🤞

Och så blir både han och Nardos HELT galna så fler får upp ögonen! 🙂
2021-04-15, 11:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Oavsett vad dom säger eller vad dom gör, så kommer folk alltid att ifrågasätta det. Jag tycker att det dom två har är det mest äkta, dom tänker längre än huset. Sen kan folk säga precis vad dom vill. Madde är mer öppen med vad hon känner och tänker, men Adrian visar sitt på andra sätt.
Jag håller med. Det är det som Nardos, albanen och Joel håller på med. Han var tydlig, han är intresserad endast av henne. Fin, attraktiv, snygg. Vill dejta. Likadant från hennes håll. Klarare än så kan det knappast bli. Varför stressa och pusha människor. Jag fattar inte det. Låt det utvecklas.
2021-04-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Madde skulle värna om sin älskling alla dar i veckan och aldrig komma på tanken att nominera sin blivande make. Om han åkte ut skulle hennes hjärta kunna sluta slå.

Så är det nog, tror inte hon bryr sig så mycket om att vinna. Hon lever för honom. Som jag tolkar honom kommer han säkerligen välja en helt annan väg på utsidan än vad hon tror och hoppas på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in