2021-04-15, 09:12
Medlem
Hoppas att dom hamnar i en deprimerade århundrade där man absolut inte får vara glad och positiv för att allt är skit. Känns som att framtiden bör vara kass. Ska vara lite utmanande för Tanja ändå inte bara räkmackaglidning hela vägen.
2021-04-15, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kanske finns det en möjlighet att vi får börja rösta på den vi helst vill ha ut också. Hurra!

Så kan det bli, och då får vi läsa ordentligt så vi inte tror att vi ska rädda någon
2021-04-15, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nä, när du säger det... tror det var samtidigt med telefonlurstävlingen och att jag bytte kamera för att nån här tipsade om det. Bara att konstatera att det finns tydliga orsaker till varför BB upplevs då olika av alla, beroende på vad man ser och vad som visas.

Ja, precis. Otroligt frustrerande!
2021-04-15, 09:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tyvärr finns ju exempel på att hon blir kallad för både det ena och det andra (härinne och i andra sammanhang) som har samband med etnicitet. Det är därför som det kan uppstå en positiv särbehandling vilket är kontraproduktivt om man - som du (och jag) - retar oss på det hon GÖR.

Jag har varit imponerad av Nardos rakryggade och obrydda sätt ända till igår när det tydligt visade sig att hon spelar en roll och gör det hon tror krävs för att ta sig fram, hon skiter i om det är på andras bekostnad.

Nardos samtal med Tanja var så avslöjande. Tanja var som vanligt dem större personen som lyssnade tålmodigt på dravlet. Tror Nardos tappade väldigt mycket hos många igår.
Kan nog garantera dig att Nardos INTE skulle kallats både det ena och det andra här om hon bara varit en normal, iaf någorlunda sympatisk människa!
Men hon har ju en sån totalt vedervärdig och genomvidrig personlighet och dessutom hjärnkapacitet som en husfluga, så det blir svårt att hejda sig. 😁
2021-04-15, 09:18
Medlem
Ridnes avatar
Tanja är gullig i sin morgonfrippa. Slut på meddelandet.
2021-04-15, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Tanja är gullig. Punkt. 😉
2021-04-15, 09:21
Medlem
Ridnes avatar
Detta är Big Brother. Adrian, sluta skjuta gummisnoddar på andra deltagare som ett barn.
2021-04-15, 09:22
Medlem
Paladins avatar
Godmorgon!

Idag vill jag påminna er om att vi alla har ett gemensamt ansvar att komma ihåg:

1. Landstigningen i Normandie.
2. Folkmorden i Rwanda.
3. Koloniseringen och slavhandeln
4. Spanska inkvisitionen
5. Att Nardos, Mergim och Emelie MÅSTE ut.

Tack.
2021-04-15, 09:22
Medlem
Ridnes avatar
Nu vet jag varför Adrian älskar sin sängplats. För att han kan se sig själv i spegeln på väggen mittemot varje morgon när han vaknar. Den fåfänge fjanten kan inte få det bättre
2021-04-15, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kan nog garantera dig att Nardos INTE skulle kallats både det ena och det andra här om hon bara varit en normal, iaf någorlunda sympatisk människa!
Men hon har ju en sån totalt vedervärdig och genomvidrig personlighet och dessutom hjärnkapacitet som en husfluga, så det blir svårt att hejda sig. 😁

Jag fattar det, och det ironiska är ju att det i förlängningen spelar henne rakt i händerna. För att rå på Nardos (och likasinnade) krävs att man - likt Tanja - orkar vara den större människan och inte dras med i Nardos spel. Det är inte lätt, Tanja är ganska unik som fixar det.
2021-04-15, 09:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Tanja är gullig. Punkt. 😉

Helt sant <3 Med eller utan morgonfrippa!
2021-04-15, 09:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon är ju alltid gullig!
Och sexig som fan, speciellt när hon står och dansar i poolen med genomblöt klänning! 😋

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in