2021-04-15, 09:03
Medlem
Gaydrian sitter å skiter
2021-04-15, 09:04
Medlem
Ridnes avatar
Mergim+Jackie+Madde och/eller Simon kommer sitta på Måndag tror jag.
Då hoppas jag att vi skickar hem Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kollade klippet med fina Steffi i studion. Med all respekt för deras situation och att den inte går att föreställa sig för den som inte själv upplevt det... men är det inte lite överdrivet med de hysteriska gråtkalasen när nån åker ut?

Det är ingen som dör och de är väl medvetna om alla alla förr eller senare måste gå ut? Det är inte så lång tid det handlar om heller. Vad är alternativet? Att de ska bo där, instängda i BB-huset forever?

Jag fattar att de saknar Steffi men tycker det är lite larvigt med SÅ kraftiga reaktioner.

Det var ju Simon som reagera kraftigt och han har känslor för henne, inte så konstig reaktion då tycker jag. Speciellt när de inte har klart för varandra vad som är mellan dom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det står så här i dagens program.
"Minst tre deltagare kommer att hänga löst efter nomineringarna. När resultatet är redovisat får deltagarna prata om hur man nominerat om de vill."

Kan det vara någon autonominering på gång tro?
Nej. Alltid minst tre som hänger löst efter nominering, kan bli upp till 5-6 om de får lika.
2021-04-15, 09:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
FÖRMIDDAG
- Nomineringar

- Tidsresa till framtiden år 3021

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Nomineringarna avslöjas

- Tidsresa till nyårsafton 1999
Måste passa på att tacka dig Malmens (och Alan) för att du/ni skriver ut dags-schemat här! 👌

Superbra för en som jag, som bara använder den där jävla fjantappen för att slå på Liven och rösta på veckofinalerna.
2021-04-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Måste passa på att tacka dig Malmens (och Alan) för att du/ni skriver ut dags-schemat här! 👌

Superbra för en som jag, som bara använder den där jävla fjantappen för att slå på Liven och rösta på veckofinalerna.
Lungt! Gjorde samma sak förra året, underlättar för alla
2021-04-15, 09:07
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gaydrian sitter å skiter

Han gör alltid det. Men tror han runkar. Han e alltid där när dom får brev. Alla måste vänta.
2021-04-15, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Nardos samtal med Tanja var så avslöjande. Tanja var som vanligt dem större personen som lyssnade tålmodigt på dravlet. Tror Nardos tappade väldigt mycket hos många igår.

Tror dessvärre inte någonting av det samtalet kommer tas med i avsnittet. Finns ingen del av det som kan tas med utan att Nardos ser otroligt dum ut, så därför tror jag de skippar det helt. Det visades väl inte ens i DC?
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-04-15 kl. 09:09.
2021-04-15, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Det var ju Simon som reagera kraftigt och han har känslor för henne, inte så konstig reaktion då tycker jag. Speciellt när de inte har klart för varandra vad som är mellan dom

Har du sett klippet? Utöver Simon (som skulle ”bearbeta sorgen”) så såg man Nardos, Joel och Jackie bete sig som de bevittnat något traumatiskt.
2021-04-15, 09:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
om jag hade varit med inne i huset...jag hade rykt ihop med Mergim på 10 minuter..och med Nardos så fort hon ville ha första prata-ut-samtalet (som innebär att hon pratar och andra ska lyssna) Jag hade sagt rätt ut i fejan till henne att jag inte vill älta saker och inte är intresserad av henne syn på allt....sen hade jag dessutom åkt ut efter en vecka
Det är inte säkert, du hade då blivit en hjälte här på FB och fått merparten av våra röster iaf. 😁
2021-04-15, 09:09
Medlem
tror ni rosa rummet + simon(?) kommer pakta och nominera tanja?
i övrigt lär de väl bli jaqi och mergim med en feg motivering att de inte lärt känna dom så bra.
blir spännande vad som händer när det endast är kärnfamiljen kvar, och måste börja skicka varandra.
2021-04-15, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror dessvärre inte någonting av det samtalet kommer tas med i avsnittet. Finns ingen del av det som kan tas med utan att Nardos ser otroligt dum ut, så därför tror jag de skippar det helt. Det visades väl inte ens i DC?

Nä, när du säger det... tror det var samtidigt med telefonlurstävlingen och att jag bytte kamera för att nån här tipsade om det. Bara att konstatera att det finns tydliga orsaker till varför BB upplevs då olika av alla, beroende på vad man ser och vad som visas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in