2021-04-15, 08:43
Medlem
esetts avatar
Det står så här i dagens program.
"Minst tre deltagare kommer att hänga löst efter nomineringarna. När resultatet är redovisat får deltagarna prata om hur man nominerat om de vill."

Kan det vara någon autonominering på gång tro?
2021-04-15, 08:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vågar någon nominera Mergim och Nardos då deras vrede skulle bli brutal?
Vågar de nominera Tanja då de vet att vem som helst som sitter mot henne kommer att åka?
Jackie blir lätt att nominera men vem mer, Madde?

Många frågor så här på morgonkvisten!
2021-04-15, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
"Minst tre deltagare kommer att hänga löst efter nomineringarna. När resultatet är redovisat får deltagarna prata om hur man nominerat om de vill."

Hoppas! Auto på alla utom Tanja och Dompen. 😁
2021-04-15, 08:45
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

Spännande!
2021-04-15, 08:51
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Hur gör man om två personer får samma poäng och tredje mest av alla? Är det fyra nominerade då Eller är det den personen som har mest tvåpoängare som sitter löst då?
2021-04-15, 08:53
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hur gör man om två personer får samma poäng och tredje mest av alla? Är det fyra nominerade då Eller är det den personen som har mest tvåpoängare som sitter löst då?

Japp, det är den med mest tvåpoängare som blir vald då.
2021-04-15, 08:54
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kan ligga nåt i det. Men då är det ju desto viktigare att kritisera Nardos för det hon GÖR snarare än att påpeka vem (och varifrån) hon ÄR! Det är vad hon gör och säger som är problemet, inte det andra.

Jo jag vet det. Det retar mig att hon kommer undan för jag struntar i etnicitet men inte i hennes äckliga beteende.
2021-04-15, 08:55
Medlem
om jag hade varit med inne i huset...jag hade rykt ihop med Mergim på 10 minuter..och med Nardos så fort hon ville ha första prata-ut-samtalet (som innebär att hon pratar och andra ska lyssna) Jag hade sagt rätt ut i fejan till henne att jag inte vill älta saker och inte är intresserad av henne syn på allt....sen hade jag dessutom åkt ut efter en vecka
2021-04-15, 08:57
Medlem
Citat:

Njä, det kommer nog sitta tre stycken varje Måndag nu
2021-04-15, 08:57
Medlem
Citat:

Flera kan ju få samma poäng och då blir det fler än 3
2021-04-15, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jo jag vet det. Det retar mig att hon kommer undan för jag struntar i etnicitet men inte i hennes äckliga beteende.

Tyvärr finns ju exempel på att hon blir kallad för både det ena och det andra (härinne och i andra sammanhang) som har samband med etnicitet. Det är därför som det kan uppstå en positiv särbehandling vilket är kontraproduktivt om man - som du (och jag) - retar oss på det hon GÖR.

Jag har varit imponerad av Nardos rakryggade och obrydda sätt ända till igår när det tydligt visade sig att hon spelar en roll och gör det hon tror krävs för att ta sig fram, hon skiter i om det är på andras bekostnad.

Nardos samtal med Tanja var så avslöjande. Tanja var som vanligt dem större personen som lyssnade tålmodigt på dravlet. Tror Nardos tappade väldigt mycket hos många igår.
2021-04-15, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Njä, det kommer nog sitta tre stycken varje Måndag nu

Kanske finns det en möjlighet att vi får börja rösta på den vi helst vill ha ut också. Hurra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in