2021-04-14, 23:43
Medlem
kermiths avatar
Fan händer, nu vill AD knulla Madde.
Vad händer, fan hjälp till nu.
Medlem
Okej, Dompa och Emelie är gulliga nu. ”När du är sur på mig så känner jag att jag lika gärna kan gå ut” - Dompa

”Jag stör mig på att jag är så attraherad av dig” -Emelie
Medlem
Älskar simpa med sina ofiltrerade frågor hahaha!
Medlem
Fan att mergim och Nardos missade när Madde och Adrian sa att dom ville ligga med varandra hahahaha
2021-04-14, 23:44
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Adrian vill knulla Madde och mammagruppen gråter av besvikelse 😂✌️😂✌️✌️

Lasse har också känslor!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja fy för helvete... och lite synd om blåvalen oxå... kan inte vara jättekul att potentiella ragg kan googla fram den bilden for ever. Hon får köpa en till katt vetja!!!🤣👍👍👍

Tänk att vara ihågkommen mest tack vare den bilden.
Detta sammanfattar allt.

Varför stormade idioten AD ut ur rummet? Ska han till mamma Narcos och söka tröst?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tusen tack!

Har nu läst 18:15-19:30 och kan utifrån det jag såg i förmiddags och hur jag lärt känna karaktärerna se samtalet rätt bra framför mig tror jag.

Ett tillägg som jag inte såg att någon annan nämnt är att Mergim och Nardos drog igång detta redan igår/inatt. De var inne i bikten lääänge och snackade. När de kom ut så sa de till varandra att de ville säga vissa saker igen men nu framför kamerorna. Det var ett tydligt skådespel för att börja så frön till intriger. KAN inte vara en slump att dagens händelser slumpade sig bara ett halvt dygn efter den långa pakt-bikten.

Hmm very sus
2021-04-14, 23:45
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tusen tack!

Har nu läst 18:15-19:30 och kan utifrån det jag såg i förmiddags och hur jag lärt känna karaktärerna se samtalet rätt bra framför mig tror jag.

Ett tillägg som jag inte såg att någon annan nämnt är att Mergim och Nardos drog igång detta redan igår/inatt. De var inne i bikten lääänge och snackade. När de kom ut så sa de till varandra att de ville säga vissa saker igen men nu framför kamerorna. Det var ett tydligt skådespel för att börja så frön till intriger. KAN inte vara en slump att dagens händelser slumpade sig bara ett halvt dygn efter den långa pakt-bikten.
Intressant. Tack för infon om natten. Det tror jag ingen plockat upp idag. Om det är så så bekräftar detta ju bara hur planerad denna "kupp" är. Tror definitivt det kan ha ett samband, Litar inte på dom två för fem öre.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han frågade Madde vad hon kände för honom nu och hon sa att hon känner likadant som innan men att hon vill backa och ge honom tid. När hon sedan bollade frågan tillbaka till AD så kom ju Tanja. Han sa då till Madde att de skulle ta det sen.
Tack Mouchino. Det här var inte illa. Måste han vänta till han är fullt. Antagligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Madde frågade Adrian "skulle du kunna ligga med mig?"
Adrian svarade: JA

Grodan vad tycker du?

Drack han inte nyss på "aldrig velat ha sex med någon i huset?"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kring oss?
Vafan.
Är han full.
Jag tror fan han tappat omdömen ikväll. Dricker på att han kan tänka sig att ligga och svarar Madde att han kan tänka sig att ligga med henne.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Är du seriös ?? Haha vadå tredje hjul

Ja vad kallar man annars en ångvält som Judit, som kastar sig in i all situationer som hon inte hör hemma i?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in