2021-04-14, 23:41
Medlem
Nu sa i alla fall AD rakt ut att han skulle vilja ligga med Madde.
Do with it what you please.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag tänkte samma. Han kanske fattar att folk gillar kärlek ändå och nu är ju mycket fokus kring E och D som han inte lyckades splittra under gårdagens fest
Jag tror fasen du kan vara något på spåren. Hmmm...Han och Nardos snackade om honom och Madde. Detta hördes tidigare i vardagsrummskameran. Sedan gick dom in i bikten ihop. Efter detta verkad AD plötsligt lite....på?! I'm a bit intrigued.
Medlem
Emelie är så ful typisk white trash som leker fin i kanten med sina sprayade ögonbryn usch.
Bannlyst
Adrian vill knulla Madde och mammagruppen gråter av besvikelse 😂✌️😂✌️✌️
2021-04-14, 23:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja det är helt ok! Ämnet relevant med tanke på vad vi sitter och följer! Jag skrattar!!! 🤣🤣🤣🤣👍
Okay Okay jag fattar Miraquel, måste du borra in den så lååångt
Medlem
Madde frågade Adrian "skulle du kunna ligga med mig?"
Adrian svarade: JA

Grodan vad tycker du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Adrian vill knulla Madde och mammagruppen gråter av besvikelse 😂✌️😂✌️✌️
Hahahahha😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
18:23 började deras samtal. höll på till ca: 19. Kolla mina inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det höll på vid 19 typ. Du kan ju kolla mina inlägg!
Nardos hackade på Tanjas positivitet, sa att folk sagt att hon är annorlunda på utsidan/var det i PH, påpekade att ingen kan vara så positiv som hon, att "hon ser att hon håller inne sina känslor i många lägen" osv. Tog allt som är bra med henne och försökte bryta ner det, samtidigt som hon fick henne att tvivla på vad som hände under blockningen osv.

Riktigt vidrigt att beskåda. Tanja var så jävla sansad hela tiden, hon är en hjälte.
Tusen tack!

Har nu läst 18:15-19:30 och kan utifrån det jag såg i förmiddags och hur jag lärt känna karaktärerna se samtalet rätt bra framför mig tror jag.

Ett tillägg som jag inte såg att någon annan nämnt är att Mergim och Nardos drog igång detta redan igår/inatt. De var inne i bikten lääänge och snackade. När de kom ut så sa de till varandra att de ville säga vissa saker igen men nu framför kamerorna. Det var ett tydligt skådespel för att börja så frön till intriger. KAN inte vara en slump att dagens händelser slumpade sig bara ett halvt dygn efter den långa pakt-bikten.
Medlem
Neeeeeeeej!! Nu kommer alla jävla romansspekulationer om Madde & Adrian dra igång igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nej, nej. Hon ska ha skit, hon är rakt av elak.
Mitt syfte var bara att ge en nyans. Håller med i det mesta som sägs.
Hon är ingen bitterfitta i detta beteendet utan en riktig fitta.

Tar det bara fakking personligt, och tycker synd att hon har blivit som hon blivit. Hon måste själv vilja bli fixad dock.
Bra! Då tycker jag om dig igen.

Hon kommer ju dock aldrig vilja bli fixad eftersom hon kommer på ursäkter och bortförklaringar hela tiden. Kan känna igen mig i att lägga locket på, för det är fan så mycket lättare att inte behöva facea saker, men FAN vad bra man mår när man inser att man inte är perfekt (jag är ju dock VÄLDIGT nära att vara perfekt, men finns några smådetaljer som går att justera) och att man faktiskt KAN påverka utfallet av mycket man annars bara kommit med bortförklaringar för.

Skrev jag precis världens längsta mening? Ja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Fick PTSD av vad jag precis läste. Räcker med geniet som har detta som en avatar här inne, för att jag vartenda gång ska hoppa till av ren och skär förskräckelse.
Ja fy för helvete... och lite synd om blåvalen oxå... kan inte vara jättekul att potentiella ragg kan googla fram den bilden for ever. Hon får köpa en till katt vetja!!!🤣👍👍👍
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Woot. Vafan sade han.

Ja han frågade Madde vad hon kände för honom nu och hon sa att hon känner likadant som innan men att hon vill backa och ge honom tid. När hon sedan bollade frågan tillbaka till AD så kom ju Tanja. Han sa då till Madde att de skulle ta det sen.

Blev så paff att just AD ställde den frågan till Madde helt plötsligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in