2021-04-14, 23:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför frågade AD Madde helt plötsligt vad hon känner nu för honom? Kan det vara för att det är nomineringar på gång kanske?

Woot. Vafan sade han.
2021-04-14, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det är ju verkligen 0% schysst att lägga på hans axlar att "fixa" henne. Det är fett toxic att han ska "bryta ner henne med Dompa Löve" när hon behandlar honom som skit. Har hon fripass på att behandla andra illa för att hon har påhittade ursäkter?

Jag är också en bitterfitta, men jag är inte elak för det.

Nej, nej. Hon ska ha skit, hon är rakt av elak.
Mitt syfte var bara att ge en nyans. Håller med i det mesta som sägs.
Hon är ingen bitterfitta i detta beteendet utan en riktig fitta.

Tar det bara fakking personligt, och tycker synd att hon har blivit som hon blivit. Hon måste själv vilja bli fixad dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Woot. Vafan sade han.

Han hann inte ens säga något för Tanja o Co drog igång en lek
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ser att Simpa har ägnat 80% av kvällen åt att tröstäta. Han har slaktat en jävla massa ostbågar och chips hela festen

Ja det klagas höger och vänster på vartenda tjejkropp här inne, men inte en enda notis kring tunnan som Simpa och Pedrot byggt på samt Dompas härliga chipstuttar som håller på att formas as we sepak
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
aaaaaaahahahahahah läste detta medan jag borstade tänderna

behöver nu torka rent badrumsspegeln från tandkrämen jag spottade ut över den

tack

Förlåt
2021-04-14, 23:36
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Natten då blåvalen hade 3somehångel under filt i köket och sedan ”bröt” foten....Jag döööör! Oförglömlig syn...stringen försvann upp i röven. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jag vet inte ens vad jag såg, mind fuck som fan. En obefintlig röv. Jag såg string som inte fanns.

Men jag glömmer INTE tvättrådslappen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Homo sapiens har funnits i ca 200 000 år enligt fossilfynd, och tidigare versioner av "människor" dök upp ett par miljoner år tidigare. Hur man ska definiera vad som räknas som en "tänkande hjärna" går väl att diskutera, men det finns mig veterligen ingen seriös forskare som skulle hävda att det finns några anatomiska, fysiologiska eller neurologiska skillnader i hjärnan eller i övrigt, och i synnerhet inte i DNA, mellan moderna människor idag och de som spatserade omkring på Afrikas slätter för 200 000 år sedan.
200 000 år stämmer, men det grodan menar är kanske människohjärnans BigBang som väl var 70-50 000 år sen?

Dom tror ju att det berodde på att vi började äta mer och (troligen?) framförallt eld-uppvärmt kött, så hjärnan fick mer protein och började växa och utvecklas i raketfart.

Kroppen tillgodogör ju sig proteiner mm lättare med varm mat än kall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag kan diskutera detta under lång tid. Jag skickar dig gärna en länk till en rätt nyutkommen bok när jag är hemma imorgon. Du tänker på längre tillbaka än till Paleo tiden eller slätterna i Mesopotamien. Människan har funnits längre än 200 000 så. Men jag pratar om utvecklingen av hjärnan där vi började tillverka exempelvis verktyg och börjar skapa en kultur.
Underbart. Vetenskapens värld på tapeten... SÅ intressant är BB i år (igen)...🤣🤣🤣👍
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför frågade AD Madde helt plötsligt vad hon känner nu för honom? Kan det vara för att det är nomineringar på gång kanske?
Jag tänkte samma. Han kanske fattar att folk gillar kärlek ändå och nu är ju mycket fokus kring E och D som han inte lyckades splittra under gårdagens fest
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Han hann inte ens säga något för Tanja o Co drog igång en lek
Helvete. Alltid blockad. Om igen och om igen.
2021-04-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag tänkte samma. Han kanske fattar att folk gillar kärlek ändå och nu är ju mycket fokus kring E och D som han inte lyckades splittra under gårdagens fest
Right on spot!
2021-04-14, 23:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Underbart. Vetenskapens värld på tapeten... SÅ intressant är BB i år (igen)...🤣🤣🤣👍
Haha. Jag lägger ner jag lovar. Gillar bara diskutera sådant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in