2021-04-14, 23:24
Medlem
Asså vill kräka på den jävla direktören som fastnar på att filma torsken dompa och stenfull Emelie som tror hon är så snygg för fan asså bajs på DC
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Är du seriös?

Är du seriös ?? Haha vadå tredje hjul
Medlem
Mouchinos avatar
Varför visar de Emelie och Dompa hela tiden?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Schhhh.. *håller om hårt*
Du behöver inte nämna avgrundsdjurets namn <3

Har arbetat hårt för att lindra min PTSD efter den synen. Tack <3
Medlem
Paladins avatar
Hahahaha Emelie!

"Jag snackar skit om folk framför folk".

Att det finns sådana här personer förvånar mig? Likt idoldeltagare som sjunger som skit men går upp och hela deras världsbild rasar för någon visar att de inte kan sjunga.

Emelie. Du. Är. Falsk. Du hugger folk i ryggen. Självinsikt much?
2021-04-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Får kalla kårar av bilden jag får i mitt huvud. Man såg en tendens till en stringtrosa, men tvättlappen var framträdande😅
Natten då blåvalen hade 3somehångel under filt i köket och sedan ”bröt” foten....Jag döööör! Oförglömlig syn...stringen försvann upp i röven. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2021-04-14, 23:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Får kalla kårar av bilden jag får i mitt huvud. Man såg en tendens till en stringtrosa, men tvättlappen var framträdande😅

Tacka GUD för den tvättlappen! Hade nog inte klarat av att se en enda pixel till utav röven.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidis1
Asså vill kräka på den jävla direktören som fastnar på att filma torsken dompa och stenfull Emelie som tror hon är så snygg för fan asså bajs på DC
Emelie har definitivt lagt på sig och är inte så attraktiv längre. Hennes personlighet också lite märklig.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag pratar bara om vilka verktyg man använder inom vetenskapen. Människan är ett djur såsom katt och hund och fick en tänkande hjärna för endast 50 000 år sedan. Sedan använder man genetiken på ett positivt sätt om man jämför med eugeniken där man klassificerade befolkningen om de var i princip värda något eller inte. Det är skillnad.

ON Topic. Samma gamla fest med tiktok dans. Gäsp.

Homo sapiens har funnits i ca 200 000 år enligt fossilfynd, och tidigare versioner av "människor" dök upp ett par miljoner år tidigare. Hur man ska definiera vad som räknas som en "tänkande hjärna" går väl att diskutera, men det finns mig veterligen ingen seriös forskare som skulle hävda att det finns några anatomiska, fysiologiska eller neurologiska skillnader i hjärnan eller i övrigt, och i synnerhet inte i DNA, mellan moderna människor idag och de som spatserade omkring på Afrikas slätter för 200 000 år sedan.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha kolla mina inlägg hur ofta är jag inne jämfört med dig? Skaffa ett jobb och få ett liv var inte så Simonsk crybaby

Lugn nu och tänk på blodtrycket.
Jag behöver inte jobba.
Kanske resterande Flashbackare behöver det, men inte jag. Du talar för döva öron just nu.
TheNORMAL
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Natten då blåvalen hade 3somehångel under filt i köket och sedan ”bröt” foten....Jag döööör! Oförglömlig syn...stringen försvann upp i röven. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hhahahah vem menar du nu? 🤣🤣🤣👏
2021-04-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Förklaring 1:

Förklaring 2:
Jag veeeeeeeet. Men den lilla bitterfittan är så äckligt lik mig själv.
Jag backar inte beteendet. Det är fittigt som fan, jag bara hoppas på att han ska bryta ner henne med DOMPA LÖÖÖÖÖVE

Förlåt. Verkligen, jag är vettig. Nu.
Fast det är ju verkligen 0% schysst att lägga på hans axlar att "fixa" henne. Det är fett toxic att han ska "bryta ner henne med Dompa Löve" när hon behandlar honom som skit. Har hon fripass på att behandla andra illa för att hon har påhittade ursäkter?

Jag är också en bitterfitta, men jag är inte elak för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in